מראדונה: "גססתי בבית החולים והבנות שלי קנו בתים במיאמי"

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | AFP

אלוף העולם לשעבר חשף כי בזמן שאושפז ושוב היה חשש כבד לחייו, הוא מיעט לראות את בנותיו למעט פעם אחת בה הגיעו לבקש כסף: "הייתי רוצה לשנות את המציאות הקיימת"

(גודל טקסט)

ב-'איל מאטינו' האיטלקי פורסם כי אלוף העולם לשעבר ואחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, דייגו ארמנדו מראדונה, הודה שהוא אושפז בבית חולים בבואונוס איירס בעקבות נדודי שינה שפגעו בבריאות שלו. יתרה מכך, הארגנטינאי סיפר כי הבעיה הזו הטרידה אותו תקופה ארוכה, עוד מהמונדיאל שנערך בקיץ שעבר.

מראדונה סובל ממספר בעיות רפואיות שגרמו לו להגיע לאשפוז מספר רב של פעמים במהלך חייו ובריאותו מתחילה להדאיג את הקרובים לו – לפחות את רובם, כי מראדונה גם חשף שבזמן שהוא היה נתון לטיפול שנמשך במשך ארבעה ימים וארבעה לילות, בזמן שריחף חשש גדול שהוא לא יצליח להשתקם מהטיפול, בנותיו דווקא דאגו לעצמן.

"הפעם האחרונה שראיתי את הבנות שלי הייתה כשהן באו לקחת ממני כסף. לא הצלחתי לישון הרבה זמן וסבלתי מזה. אני לא אומר שהבנות שלי רוקנו את חשבון הבנק שלי, אבל הייתי רוצה לשנות את המציאות הקיימת של חיי. בזמן שגססתי בבית החולים, הן קנו בתים במיאמי".

"מספר 10" אושפז מספר פעמים לאורך השנים האחרונות והתמודד עם מספר בעיות רפואיות שמלוות אותו עד היום. רק בקיץ הוא אושפז במהלך משחק בין ארגנטינה לניגריה במסגרת גביע העולם ורק בינואר האחרון מראדונה ביקר שוב בבית החולים, לאחר שהתגלה אצלו דימום בקיבה והוא אולץ להתאשפז שוב.


רפואה שלמה. דייגו ארמנדו מראדונה (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי