קיארטנסון הודה: "אשמח להישאר בהאמרבי, אך זה לא תלוי בי"

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | האתר הרשמי

אקס מכבי ת"א שפורח בליגה השבדית לאחר השאלה מרוסטוב, דיבר על עתידו בתקשורת המקומית: "דיברתי עם הסוכן שלי ואני באמת לא יודע מה יהיה הצעד הבא, אני מאמין שקבוצת האם שלי תפנה אלי בימים הקרובים"

(גודל טקסט)

אחרי תקופה מסויטת במדי רוסטוב, בה לא מצא את הרשת בליגה הרוסית ופתח בהרכב רק פעם אחת, אקס מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון שוב נהנה מכדורגל במדי האמרבי השבדית, אותה מוביל עם חמישה שערים ב-12 הופעות ליגה.

כזכור החלוץ האיסלנדי הבינלאומי עבר בהשאלה מורסטוב בחודש מרץ והוא צפוי לשוב לקבוצה בחודש יולי, אך אתמול (ראשון) הוא אמר בתקשורת המקומית כי ישמח להישאר בקבוצה גם לאחר סיום מועד העסקה.

"דיברתי עם הסוכן שלי ואני לא באמת יודע מה הצעד הבא", הודה וידאר קיארטנסון כשנשאל על עתידו והוסיף: "הכל אפשרי, אבל אני תלוי במועדון שלי ברוסיה. אם הם יחליטו שאחזור, אז זה מה שקובע בסוף. אני לא יודע מה הם מתכננים לעשות, אבל אני חושב שיפנו אלי בימים הקרובים או בשבועות הקרובים".


אשמח להישאר בהאמרבי (האתר הרשמי)

כשנשאל אם ירצה להישאר בהאמברי אמר: "אני מרגיש פה טוב, ואני באמת רוצה להישאר אבל אני לא יודע אם הם רוצים להמשיך את ההשאלה שלי וכפי שאמרתי קודם בסופו של דבר הכל בידיים שלהם".

כפי שפורסם כאן, גם מכבי תל אביב מעוניינת בחלוץ בן ה-29 שסיים בשתי העונות הראשונות שלו בישראל כמלך השערים של הקבוצה, ככל הנראה העסקה תתבצע רק אם השחקן יגיע בהעברה חופשית ויסכים לקצץ משמעותית בשכרו.


לא פוסל חזרה למכבי תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי