טגליאפיקו: "חייבים לעבוד קשה בשביל לא להעמיס על מסי"

ניקולס טגליאפיקו
ניקולס טגליאפיקו | Quality Sport Images/Getty Images

מגן נבחרת ארגנטינה דיבר על לעזור לפרעוש בקופה אמריקה, הנמיך ציפיות ("לא חושבים כרגע על להיות אלופים") וניבא עתיד מוצלח לפרנקי דה יונג, איתו שיתף פעולה באייאקס: "יש לו את מה שדרוש כדי להצליח בברצלונה"

(גודל טקסט)

לקראת טורניר הקופה אמריקה הקרב ובא, שבו נבחרת ארגטינה וליאו מסי ינסו סוף סוף לזכות בתואר, מגנה השמאלי של "האלביסלסטה" ניקולס טגליאפיקו דיבר בראיון לאתר 'גול' על הרצון של חברי הנבחרת להוריד עומס מהפרעוש ולעזור לו להניף גביע ראשון במדים הלאומיים.

אחרי הכישלון המהדהד במונדיאל האחרון, ארגנטינה נמצאת בשלב של חילופי דורות והיא תזדקק, כרגיל, ליכולת שיא של מסי על מנת להתחרות על התואר בטורניר שיתקיים בברזיל. אך שחקנה של אייאקס יודע שהכוכב לא יכול לעשות הכל לבד: "זה קשה מאוד לשחק נגדו ויתרון גדול כשהוא בצד שלך", אמר טגליאפיקו, "אנחנו חייבים לעבוד קשה על מנת לא להעמיס עליו יתר על המידה ולאפשר לו להנות מהדרך".

המגן בן ה-26 הודה, בדומה למסי, שיהיה קשה לנבחרת שלו לזכות בגביע ולכן הוא ניסה לשמור על הציפיות בגובה מציאותי: "ננסה לעשות טורניר גדול, אבל לא חושבים כרגע על להיות אלופים. אנחנו רוצים להציג את הגרסה הטובה ביותר שלנו. לכולנו יש חלום לזכות בטורניר אבל אנחנו בשלב מעבר והמטרה העיקרית כרגע היא ליצור תלכיד טוב כדי שתהיה לנו האפשרות להתחרות על התואר".

חייב לקבל עזרה כדי להתחרות על הקופה. ליונל מסי (Burak Akbulut/Getty Images)
חייב לקבל עזרה כדי להתחרות על הקופה. ליונל מסי (Burak Akbulut/Getty Images)

טגליאפיקו, כמו כל שחקני אייאקס, מגיע לאחר עונה מוצלחת במיוחד שבה סייע לקבוצתו לזכות בדאבל המקומי ולבצע ריצה סנסציונית עד לחצי גמר ליגת האלופות. המגן השמאלי עורר עניין מצד לא מעט קבוצות באירופה, אך בחר לחתום על הארכת חוזה ולהישאר עונה נוספת במדי הקבוצה מאמסטרדם: "החלטנו להישאר יחד עוד עונה ואם זה נועד לקרות, ניפרד בשנה הבאה. כיום אנחנו אחת הקבוצות החזקות באירופה, אחרי שהעפלנו לחצי גמר ליגת האלופות. אני שמח באמסטרדם, האנשים אוהבים אותי ואני מרגיש טוב, כך שזה כיף להמשיך להנות מכל זה לעוד שנה. נראה מה יקרה אחרי העונה הבאה".

שחקן אחד שלא נשאר באייאקס אחרי הקמפיין המוצלח הוא פרנקי דה יונג, שיחבור למסי בשורות ברצלונה. טגליאפיקו מאמין כי לקשר ההולנדי יש את כל מה שדרוש על מנת להצליח ברמה הגבוהה ביותר: "לפרנקי יש איכויות עצומות והוא מאוד חכם על המגרש. הוא יצליח בברצלונה בוודאות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי