דיווח: צ'יצ'ה יזמן לנבחרת את רנאטו אגוסטו במקום ניימאר

רנאטו אגוסטו
רנאטו אגוסטו | Buda Mendes/Getty Images

על אף שוויניסיוס גו'ניור, וויליאן ולוקאס מורה לא זומנו לסגל המקורי, מאמן ברזיל מעדיף את השחקן בן ה-31 של בבייג'ינג גוואן הסינית למשחקי הקופה אמריקה. הקשר כבש את השער המצמק נגד בלגיה במונדיאל 2018

(גודל טקסט)

אחרי פציעתו של ניימאר, במשחקה של ברזיל נגד קטאר, המועמד העיקרי להחליף את כוכב פריז סן ז'רמן לקופה אמריקה 2019, הוא הכישרון הצעיר ויניסיוס גו'ניור בן ה-18 שהיה אחד מנקודות האור היחידות בעונה המאכזבת של ריאל מדריד, אבל הסיכויים גוברים שצ'יצ'ה מעדיף לזמן את רנאטו אגוסטו בן ה-31 המשחק בבייג'ינג גוואן הסינית.

המאמן ועוזרו יחליטו באופן סופי בקרוב מי יהיה השחקן הנוסף שהתווסף לסגל לקראת הטורניר. מועמדים נוספים שהוזכרו להחליף את השחקן היקר בעולם הוא לוקאס מורה שכיכב במסע נהדר של טוטנהאם בדרך לגמר ליגת האלופות ו-וויליאן מצ'לסי, שהיה שחקן קבוע במדי הסלסאו בשנים האחרונות.

רנאטו אגוסטו ערך 33 הופעות בנבחרת ברזיל כאשר נטל חלק בשני הטורנירים הבינלאומיים של הסלסאו – קופה אמריקה בשנת 2016 שהסתיימה עם מכה מקצועית קשה עם הדחה בשלב הבתים ומונדיאל 2018 שיחק שלוש הופעות כמחליף כאשר כבש את השער המצמק במשחק ההדחה נגד בלגיה. בנוסף היה שותף לזכייתה הראשונה של מדינתו במדליית זהב אולימפית בכדורגל באולימפיאדת ריו 2016.


המועמד המוביל להחליף את ניימאר (Kevin C. Cox/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי