בגרמניה החמיאו לנוייר: "מזכיר את אלוף העולם מ-2014"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

שוער באיירן מינכן שמר על שער נקי בניצחון החוץ של בלארוס, אך תפס את הכותרות בזכות מהלך אישי מבריק במחצית הראשונה. סורג שהחליף זמנית את לב על הקווים אמר: "זה מוזר לנהל משחק אחרי כל כך הרבה זמן"

(גודל טקסט)

הייתה תחושה משונה אמש (שבת) בניצחון 0:2 של נבחרת גרמניה בבלארוס, כאשר לראשונה מאז 2006 יואכים לב לא עמד על הקווים של המאנשאפט לאחר שאושפז בבית החולים בסוף חודש מאי ועל הקווים עמד עוזרו בשנתיים האחרונות מרכוס סורג שעמד במשימה וינהל גם את המשחק הבא נגד אסטוניה.

סורג הודה שהוא מרגיש 'מוזר' לעמוד על הקווים של גרמניה: "זה היה מוזר לנהל משחק אחרי כל כך הרבה זמן, עדיין לא הסתכלתי בטלפון לראות אם מישהו שלח לי הודעות". על המשחק אמר: "היינו חייבים לנצח ועשינו זאת, היה לי חושב להתגבר על הקשיים ולנצח כי השחקנים היו צריכים את זה והם נתנו משחק מרשים".

אך מלבד המאמן מי שתפס את ההצגה היה מנואל נוייר שבדקה ה-33, יצא לכדור ארוך של הבלארוסים, חלף בקלות עם שחקן יריב ובעיקר הזכיר את ימיו הגדולים בהם נחשב לשוער הטוב בעולם: "הוא הזכיר לנו את אלוף העולם משנת 2014" נכתב בבילד, גם סורג התייחס למהלך הנהדר ואמר: "באותו רגע זו הייתה חלטה נכונה, הוא עשה זאת בצורה טובה".


עמד במשימה נגד בלארוס. מרכוס סורג (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

שחקן נוסף שנכנס לעניינים למשחק אתמול היה שחקן הכנף של מנצ'סטר סיטי, לירוי סאנה שכבש שער נהדר בזכות מסירה של ג'ושוע קימיך שאמר רק לפני מספר ימים שיהיה שמח לראות את סאנה עוזב לבאיירן מינכן ואולי בשנה הבאה הצמד ישתף פעולה באופן שבועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי