דשאן: "השחקנים נהנו". אמבפה: "זה לא הזמן לדבר על ריאל"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

בצרפת היו מרוצים לאחר הניצחון המוחץ באנדורה. "הראש במקום, הבלוז הראו מצב רוח מצוין", נכתב ב"לאקיפ". מאמן אלופת העולם: "הסתגלנו לתנאי המגרש והפגנו הרבה איכות". חלוצה של פ.ס.ז' הגיע למאה שערים בקריירה

(גודל טקסט)
אלופת העולם נבחרת צרפת ספגה ביקורות רבות אחרי ההופעה החלשה שלה נגד טורקיה שהסתיימה בהפסד 2:0. אתמול (שלישי), הטריקולור של דידייה דשאן חזרו למסלול הנכון כשלא התקשו להביס 0:4 את אנדורה במשחק החוץ. בנוסף, בשורות טובות הגיעו מצד טורקיה שנכנעה לאיסלנד, כך שאלופת העולם שבה למקום הראשון בבית 8. צרפת נהנתה משער נפלא של קיליאן אמבפה ושלושת הכובשים הבאים רשמו שער בכורה בנבחרת: וויסאם בן ידר, פלוריאן תאובין וקורט זומה.


"הראש במקום", נכתב ב"לאקיפ", "הבלוז הראו מצב רוח מצוין שלושה ימים לאחר השיעור שקיבלו מהטורקים". עוד נכתב בעיתון על כך שאנטואן גריזמן שיחק נהדר ליד הרחבה, ועל אמבפה נכתב: "החיוך שוב חזר לאחר שער הבזק", לאחר שתי הופעות חלשות. עוד צוין שהטריקולור הציגה משחק רציני, סגרה עניין מוקדם והתגברה על הדשא הסינתטי שדי הלחיץ את הנבחרת לפני המשחק.


החלוץ קיליאן אמבפה רשם ציון דרך נפלא כשהגיע למאה שערים בקריירה, ב-180 הופעות בסה"כ, והוא רק בן 20. אמבפה כבש 60 שערים במדי פריז סן ז'רמן, 27 במדי מונאקו ו-13 במדי נבחרת צרפת. מעבר לכך, אמבפה הוא הצרפתי הראשון לכבוש 44 שערים בשנה אחת (39 עבור קבוצתו ועוד חמישה במדי הנבחרת) לראשונה מאז תיירי הנרי ב-2003/04.




השחקן עצמו היה מאושר מהביצועים של הנבחרת אבל לא אהב את השאלות על ריאל מדריד: "זה לא הזמן לדבר על זה, זה לא הזמן לדבר על ריאל מדריד. אתם כל הזמן שואלים אותי את השאלות האלה".
 

המאמן דידייה דשאן אמר: "הגבנו היטב לאחר שלא הצגנו את הרמה הרגילה שלנו ביום שבת נגד טורקיה. המשחק היום (אתמול) היה נראה קל אבל אנחנו עשינו אותו כזה, היינו אינטנסיביים, התחלנו חזק מההתחלה והראינו הרבה איכות. אני חושב שהשחקנים נהנו לשחק. יכולנו לכבוש עוד שערים אבל זה לא משנה. הסתגלנו לכר הדשא במהירות, אנחנו מרוצים משלוש הנקודות". המאמן רשם את ניצחונו ה-60 על הקווים של הבלוז במשחקו ה-94.


שחקני נבחרת צרפת חוגגים (David Ramos/Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי