אחד נגד 100: פורסמה רשימת המועמדים לפרס ה"גולדן בוי"

מתיאס דה ליכט
מתייס דה ליכט | AFP

ה"טוטוספורט" האיטלקי פרסם את שמותיהם של 100 השחקנים הצעירים המועמדים לפרס שמוענק מדי שנה לשחקן הבולט עד גיל 21. דה ליכט וז'ואאו פליקס ברשימה, גם אוטין ממכבי חיפה

(גודל טקסט)

ה"טוטוספורט" האיטלקי, פרסם הערב (שבת) את רשימת 100 השחקנים הצעירים המועמדים לזכות בפרס ה"גולדן בוי", שמוענק מדי שנה לשחקן הבולט עד גיל 21. הרשימה מציגה כוכבים צעירים ומוכרים, בהם גם הזוכה מהשנה שעברה, קפטן אייאקס, מתייס דה ליכט. גם למכבי חיפה יש נציג ברשימה בדמותו של המגן הניגרי אודו אוטין. 

השחקן בן ה-19 חתם אצל הירוקים בחודש שעבר ואף הספיק להרשים במונדיאליטו עם נבחרת ניגריה, בה הוא משמש כקפטן. הוא שיחק בכל ארבעת המשחקים של נבחרתו בטורניר, לפני שהודחו בשמינית הגמר. ז'ואאו פליקס בן ה-19 מבנפיקה, הוא אחד המועמדים לתואר. השחקן שכבר סומן כיורשו של כריסטיאנו רונאלדו, זכה העונה באליפות פורטוגל וגם בליגת האומות עם נבחרת ארצו. 

עוד שמות בולטים המועמדים לפרס הם ג'יידון סאנצ'ו מבורוסיה דורטמונד, ניקולו זאניולו מרומא, מויסה קן מיובנטוס, ופיל פודן ממנצ'סטר סיטי. ברשימה מופיעים גם ברהים דיאס, ויניסיוס, רודריגו (ריאל מדריד), ריקי פוץ' (ברצלונה), יוסטין קלייברט (רומא), ג'אנלואיג'י דונארומה (מילאן), קאלום האדסון אודוי (צ'לסי), קאי האברץ וטימוטי וואה (פ.ס.ז').

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי