ניקיטה רוקאביצה הוזכר כמועמד למאקארתור האוסטרלית

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

חלוץ מכבי חיפה, שעדיין לא ברור אם יישאר בשורות הירוקים בעונה הבאה, נמצא על הכוונת של המועדון החדש שהוקם לפני שנה ויצטרף לליגה הבכירה רק ב-2020. המאמן מיליצ'יץ יוכל להחתים שחקנים רק החל מינואר הבא

(גודל טקסט)

עתידו של ניקיטה רוקאביצה עדיין לוט בערפל, ולא ידוע איזו קבוצה תזכה בשירותיו בעונה הבאה – אבל בזו שאחריה ייתכן שכבר יש לו בית חדש. ולא סתם חדש, בית בן שנה שעדיין לא שיחק משחק רשמי אחד.

קבוצת מאקארתור FC האוסטרלית הוקמה ב-2018 ובדצמבר האחרון הוכרז כי היא תשחק בליגה הבכירה, אלא שהיא תוכל להצטרף אליו רק בעונת 2020/21. יותר מכך, המועדון עדיין אינו יכול לרכוש שחקנים ויוכל לעשות זאת רק מינואר. זה לא מונע, כמובן, מראשי הקבוצה לסמן את השחקנים אותם הם רוצים לרכוש ועם חלקם אף לערוך שיחות ראשונות.

המאמן אנטה מיליצ'יץ', שאימן בין השאר את נבחרות הצעירים והנשים של אוסטרליה, הוא האיש שנבחר להוביל את הקבוצה כשזו תערוך את עונתה הרשמית הראשונה. גם שחקנים כבר יש באופק, כשהשם הגדול הראשון שאמור להגיע למועדון הוא מילה ידינאק שעלה עם אסטון וילה לפרמיירליג לפני מספר שבועות.

ידינאק חוגג העפלה לפרמייר ליג. בעונה הבאה באוסטרליה? (Mike Hewitt/Gettyimages)
ידינאק חוגג העפלה לפרמייר ליג. בעונה הבאה באוסטרליה? (Mike Hewitt/Gettyimages)

אלא שהמנהל הספורטיבי סאם קרסלוביץ', שהתראיין היום (חמישי) לרשת הטלוויזיה SBS המקומית, חשף את רשימת השמות שמיליצ'יץ' מתכנן לפתוח עימם בשיחות. ובין השמות, לצד שחקנים אוסטרלים מספרטה פראג ומילוול, הוא הזכיר את ניקיטה רוקאביצה. גם בבית"ר ירושלים מעוניינים בחלוץ האוסטרלי, ובמכבי חיפה עדיין מקווים לשכנע אותו להישאר, אך כעת ייתכן שגם אם יסכים להמשיך במדים הירוקים או אם יעבור לבירה הוא עשוי לעזוב אחרי חצי שנה ולחתום בשורות הקבוצה מהמולדת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי