רוצה לשמור על התואר: קמרון פתחה עם 0:2 על גינאה ביסאו

שחקני נבחרת קמרון חוגגגים
שחקני נבחרת קמרון חוגגים | OZAN KOSE/AFP/Getty Images

החבורה של סיידורף, אוננה ומנדג'ק לא התקשתה נגד אחת הנבחרות החלשות במפעל, ולמרות החמצות במחצית הראשונה השיגו שלוש נקודות עם שערים של בננה (66) ובהוקן (69). גאנה לא הצליחה לנצח את בנין בדרך ל-2:2 מאכזב

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון של שלב הבתים בגביע אפריקה לאומות יסתיים היום (שלישי) עם שני משחקים בבית ו'. בראשון, האלופה המכהנת קמרון פתחה ברגל ימין עם 0:2 על גינאה ביסאו, ובשני בנין סחטה 2:2 מפתיע נגד גאנה.

קמרון – גניאה ביסאו 0:2
מאז 2010 לא זכתה אף נבחרת פעמיים ברציפות בתואר, וקמרון רוצה לעשות זאת הפעם. עם קלרנס סיידורף בתור מאמן, שוער אייאקס אנדרה אוננה וכמה שחקנים מקבוצות כמו פריז סן ז'רמן, בטיס, ברייטון ואפילו מכבי חיפה – ג'ורג' מנדג'ק פתח בהרכב והשלים 90 דקות – הנבחרת הקמרונית רוצה להשאיר את הגביע אצלה.

על פי היכולת שהציגה, היא בהחלט מסוגלת לעשות זאת. נכון, זה היה נגד נבחרת גינאה ביסאו שמדורגת 118 בעולם וזוהי ההופעה השנייה שלה בלבד במפעל, אבל הקמרונים בהחלט הציגו משחק נהדר. במחצית הראשונה זה התבטא בעיקר בהחמצות, כמה מהן ממש ממש קרובות, אבל בשנייה הם כבר פגעו יותר. בדקה ה-66 קארל טוקו אקמבי הגביה כדור קרן לתוך הרחבה, ויאיא בננה היה שם כדי לנגוח פנימה שער ששחרר הרבה לחץ על הקווים של אלופת אפריקה.

שלוש דקות עברו, וסיידורף באמת נרגע. בננה הגביה מהקו, הגנת גינאה ביסאו לא הצליחה להרחיק והכדור מצא את דרכו לסטפן בהוקן שלא היה בנבדל ודחק מקרוב. פתיחה נהדרת לתחרות עבור קמרון, אבל צריך לזכור – המבחן האמיתי שלה יהיה נגד גאנה בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי