לאחר שנופה עקב הטרדה מינית: וורדה הוחזר לסגל מצרים

עמר וורדה
עמר וורדה | Francois Nel/Getty Images

התאחדות הכדורגל המצרית החליטה למחול על הקשר, שרק לפני יומיים נענש בחומרה בעקבות התלונות נגדו, וקיצרה את גזר הדין עד לסיום שלב הבתים לאחר שהוא התנצל בפני משפחתו, חבריו ועמיתיו לנבחרת

(גודל טקסט)
יומיים בלבד לאחר שנופה מסגל נבחרת מצרים בעקבות חדש להטרדות מיניות, עמר וורדה זומן מחדש על ידי המאמן חאבייר אגירה. הקשר פספס את משחק הניצחון של הפרעונים על פני קונגו, אך עונשו קוצר והוא ייעדר עד סיום שלב הבתים בלבד, לאחר שהתנצל בפני משפחתו, חבריו ועמיתיו לנבחרת הלאומית באמצעות סרטון בטוויטר.


מספר שעות לפני כן, חברו לנבחרת מוחמד סלאח צייץ: "עלינו להאמין בהזדמנויות שניות, אנו צריכים להדריך ולחנך. התעלמות היא לא הפתרון". נשיא התאחדות הכדורגל המצרית חאני אבו רידה נפגש אתמול (חמישי) עם שחקני הנבחרת והצוות הטכני, בנוסף לשר הספורט המצרי.


בהודעה הרשמית מטעם הארגון נמסר: "חאני אבו רידה שיבח את רוח הסולידריות של שחקני הנבחרת, שהביעו רצון למחול לעמיתם עמר וורדה ולקצר את העונש נגדו, ואת המחויבות שלהם לכל החלטה שנלקחה על ידי ההתאחדות לכדורגל בנושא. הנשיא החליט לקצר את עונש ההשעייה עד לסיום שלב הבתים של הטורניר בלבד".




וורדה יעמוד לרשות הפרעונים במשחק שמינית הגמר ביום ראשון הקרוב נגד אוגנדה. הופעתו היחידה בטורניר עד כה הייתה כשעלה כמחליף בניצחון 0:1 על גינאה לפני שבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי