אוגו: "מעולם לא הייתה הצעה מטרבזונספור, שמח בשביל מיקל"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | טוויטר

אקס הפועל באר שבע נשאל על כך שחברו לנבחרת ניגריה הצטרף לקבוצה בשורותיה משחק וואקמה ונטען כי סיכם בשורותיה עוד בעונה שעברה, והשיב: "לא שוחחתי איתם, לא יודע מה הסיבה שקשרו את שמי למועדון"

(גודל טקסט)

ג'ון אוגו עדיין ללא קבוצה לעונה הבאה, והעובדה שהוא כבר לא יצטרף לטרבזונספור הטורקית, הקבוצה של חברו הטוב טוני וואקמה, כלל לא מטרידה אותו. אחרי שהייתה תמימות דעים בתקשורת הטורקית והניגרית על כך שאקס הפועל באר שבע יצטרף לטרבזונספור, הוא אפילו הצטלם עם חולצה של המועדון, וההפתעה כשהיה זה חברו לנבחרת ג'ון אובי מיקל שחתם בקבוצה ותפס את המקום שלכאורה יועד לאוגו, הוא התראיין אמש (שישי) וסיפר כי מעולם לא חשב לחתום בקבוצה.

"לא שוחחתי עם טרבזונספור מעולם", הצהיר אוגו מספר שבועות לאחר כל הדיווחים כי חתימתו בקבוצה היא רק עניין של זמן לאחר שתנאיו סוכמו והוא אף לכאורה התראיין בנושא, "היו לי מספר הצעות על השולחן בקיץ, אבל אף אחת מהן לא הייתה מטרבזונספור. אני לא מבין בכלל מה הסיבה לשמועות שקשרו אותי למועדון", סיפר הקשר שכך או אחרת ראה את אקס צ'לסי חותם בקבוצה הטורקית.

כשנשאל אם מיקל לא ביצע מחטף על העמדה שיועדה לו השיב: "הוא כמו אח שלי, כמו אחי הגדול, אז אני מאוד שמח בשבילו שהוא חתם שם. הוא תמיד היה מודל לחיקוי עבורי על המגרש ומחוצה לו ואני שמח בשבילו".

ועוד בטרבזונספור, אתמול הודיעה הקבוצה רשמית על הארכת חוזהו של טוני וואקמה בשלוש שנים נוספות, עד קיץ 2022. הכוכב שהגיע מהפועל באר שבע בשנה שעברה וסיים את עונתו הראשונה בטורקיה עם 10 שערים ו-10 בישולים רק בליגה, ירוויח 1.5 מיליון יורו בכל שנה וסעיף השחרור שלו יעלה לכשישה מיליון יורו. מזה מספר שבועות שבמועדון מדברים על כך שחוזהו של החלוץ שודרג והוארך, אולם הודעה רשמית בנושא התפרסמה רק אתמול.


ימשיך לככב בטרבזונספור. וואקמה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי