אלבס הוצג לעיני 45 אלף אוהדים: "רוצה לשחק במונדיאל"

דני אלבס
דני אלבס | NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images

המגן בן ה-36 זכה לכבוד של מלכים כשקיבל את חולצה מספר 10 מקאקא וזכה לסרטון מרגש ממסי וסוארס. על אף כל התארים בהם זכה, הוא לא יודע שובע: "חולם לשחק בקטאר 2022, יש לי עוד מטרות רבות"

(גודל טקסט)
כך ייעשה לאיש. בברזיל היה אתמול (שלישי) יום חג, כמעט כמו לאחר הזכייה של הנבחרת בקופה אמריקה מוקדם יותר הקיץ. כמעט 45 אלף אוהדים נלהבים הגיעו להצגתו הרשמית של דני אלבס (36) בסאו פאולו, מועדון ילדותו. המגן הברזילאי שהגיע בהעברה חופשית מפריז סן ז'רמן, דחה הצעות ממנצ'סטר סיטי וקבוצות גדולות נוספות כדי לרשום סגירת מעגל מרגשת.


אלבס זכה ב-40 תארים בקריירה, והוא עדיין רעב. הוא ממש לא מגיע כדי להעביר את הזמן. המטרה – לשחק גם במונדיאל 2022. אלבס אמר: "יש לי את החלום להמשיך לשחק בגביע העולם הבא, ואני צריך קבוצה שמאמינה בי, במה שהשגתי בכדורגל", אמר. "אני בא לסאו פאולו כדי להביא תוצאות. שאף אחד לא יעז לחשוב שהגעתי לכאן כדי לסיים את הקריירה שלי, יש לי עוד הרבה מאוד מטרות". המגן החמיץ את המונדיאל האחרון בגלל פציעה אכזרית, וב-2010 ו-2014 ניגן כינור שני למאייקון. 


לא רק הקהל היה אחראי לקבלת הפנים החמה. קאקא הגדול בכבודו בעצמו העניק לו את חולצה מספר 10. אלבס התרגש ופנה לקהל: "סאו פאולו לא החתימה שחקן, היא החתימה אוהד, בדיוק כמוכם". כמוכן, לואיס סוארס וליאו מסי, חבריו הטובים מברצלונה, שלחו ברכות "בהצלחה" בסרטון וידאו מרגש שהוקרן. "אני רוצה לאחל לך את הטוב ביותר בשלב הזה בקריירה שלך", אמר מסי, "אני מקווה שאתה נהנה לחזור לארץ שלך ולשחק שם לאחר זמן רב כל כך בחו"ל". קאסמירו, קשר ריאל מדריד, אמר אף הוא: "מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם, אתה יודע שיש לך את כל הכבוד והאהבה שלי. הם ירוויחו ממך הרבה ולא רק על המגרש".



דני אלבס (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)


"לא רק אוהדי סאו פאולו התרגשו אתמול, אלא גם אוהדי ברצלונה, ואולי כל אוהדי הכדורגל", נכתב ב"ספורט" הספרדי, "דני אלבס מותיר אחריו מורשת של כדורגל". המגן רוצה לשחק כבר ביום שבת במשחק נגד סנטוס, אך רופא המועדון אמר שלא בטוח שזה יתאפשר. הקבוצה החדשה של אלבס נמצאת כרגע במקום החמישי עם 21 נקודות בלבד לאחר 12 מחזורים. 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי