דיווח: ונגר יישאר ויקבל 200 מיליון ליש"ט לרכש

ארסן ונגר
ארסן ונגר | צילום: AFP

מנג'ר ארסנל יאריך חוזה? אם כן, ימכור בין היתר את אוזיל וז'ירו. סאנצ'ס ימשיך

(גודל טקסט)

ארסן ונגר לא הולך לשום מקום, לפחות לא לפי הדיווח ב"דיילי מירור". המנג'ר הצרפתי יחתום בקרוב על חוזה לשנתיים נוספות ויקבל 200 מיליון ליש"ט לרכש.

 

רוב הסכום יגיע ממכירת כוכבי הקבוצה, כאשר על פי הדיווח, ארסנל תמכור את מסוט אוזיל, ג'ק ווילשר, אלכס אוקסלייד צ'מברליין, אוליבייה ז'ירו, דויד אוספינה ולוקאס פרס ומצפה לקבל תמורתם 100 מיליון ליש"ט. 

 

 

אוזיל מתוסכל ממצב המועדון ומעוניין לשחק בקבוצה שזוכה בתארים. לעומתו, אלכסיס סאנצ'ס עשוי להישאר ולהשלים את השנה האחרונה בחוזהו. הצ'יליאני הזוכר בתקופה האחרונה כמועמד לצ'לסי, פאריס סן ז'רמן ויובנטוס. 

 

אוזיל. מתוסכל בלונדון ומעוניין לעזוב (Gettyimages)

 

רשימת הרכש של ונגר כוללת את אלכסנדר לקאזט מליון, צמד שחקני סלטיק קירן טירני ומוסא דמבלה, ווילפריד זאהה מקריסטל פאלאס, שוער סטוק ג'ק באטלנד והילד ג'ורדן פיקפורד מסנדרלנד. בנוסף, ונגר עשוי להחליף אנשי מפתח בצוות המקצועי וביניהם מאמן השוערים, מאמן הכושר והסקאוט הראשי.  

 

גם אם ונגר אכן יישאר, לבקשת היו"ר איבן גאזידיס הוא יעבוד עם כוח מרכזי נוסף בצוות המקצועי.  מארק אוברמרס ומיכאל צורק הוזכרו כמועמדים לעמדת המנהל הספורטיבי. ההולנדי שיחק בעבר בארסנל, בעוד צורק משמש בתפקיד זהה בדורטמונד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי