משהו מיוחד: 0:2 ענק ליונייטד על צ'לסי. צפו בתקציר

מרכוס ראשפורד
מרכוס ראשפורד | Gettimages

מוריניו הימר ועלה בלי זלאטן ומחטריאן אבל ראשפורד והררה כבשו, שברו בצורת של ארבע שנים וחצי מול הבלוז ופתח את מאבק האליפות

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו הצדיק פעם נוספת את שם התואר שלו. המיוחד עלה דווקא למשחק מול צ'לסי, גם המוליכה וגם הנמסיס של השדים האדומים בשנים האחרונות, ללא זלאטן איברהימוביץ' והנריק מחטריאן בנימוק שהמשחק מול אנדרלכט בגומלין רבע גמר הליגה האירופית חשוב לו יותר מהליגה.

 

אלא שהמחליפים של הכוכבים אשלי יאנג וג'סי לינגארד נתנו הצגה בדרך ל-0:2 ענק משערים של מרכוס ראשפורד ואנדר הררה. גם ניצחון ראשון ליונייטד על הבלוז אחרי ארבע וחצי שנים, גם מאבק האליפות נפתח (טוטנהאם רק במרחק ארבע נקודות ועם הפרש שערים עדיף) וגם שיפור הסיכוי של השדים האדומים להתברג בין ארבע הראשונות ולהגיע לצ'מפיונס דרך הליגה.

 


ההרכבים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, מתיאו דרמיאן, אריק בייה, מרכוס רוחו, אנדר הררה, מרואן פלאיני, אשלי יאנג, פול פוגבה, מרכוס ראשפורד, ג'סי לינגארד (מייקל קאריק 60).

צ'לסי: אסמיר בגוביץ', דויד לואיז, ססאר אספיליקווטה, גארי קייהיל, ויקטור מוזס (ססק פברגאס 54), אנגלו קאנטה, נמניה מאטיץ', קורט זומה, פדרו, דייגו קוסטה, אדן הזאר.


מהלך המשחק

שער!!! –
בדקה ה-14 אנדר הררה נגע בכדור בידו, השופט לא שרק, והבאסקי שלח כדור עומק אדיר שהותיר את ראשפורד לבד מול בגוביץ' והחלוץ קבע 0:1 ליונייטד.



רוחו. השער של יונייטד עשוי להעיר את מאבקי האליפות (Getty)


דקה 29 –
 יאנג הגיע להזדמנות מול השער של הבלוז אבל הכדור הלך החוצה.


דקה 39 – שוב יאנג הגיע להזדמנות מעולה ושוב כדור לא מדויק.


דקה 45 – הללויה. קוסטה הגיע להזדמנות הראשונה של צ'לסי אבל בעט החוצה.


שער!!! – בדקה ה-49 פרץ יאנג משמאל ונבלם, הכדור הגיע להררה שירה שטוח משמאל לפינה הימנית של בגוביץ', 0:2 ליונייטד.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי