צ'לסי אישרה: ג'ון טרי יעזוב את המועדון בתום העונה

ג'ון טרי. 18 שנה בלונדון יסתיימו בקיץ
ג'ון טרי. 18 שנה בלונדון יסתיימו בקיץ | צילום: Gettyimages

הבלם בן ה-36 ייפרד ממועדון נעוריו לאחר החלטה משותפת: "עברנו מסע מדהים, לא אשכח אף אחד"

(גודל טקסט)
ג'ון טרי כבר הרבה מעבר לשיא, אבל הבלם שנחשב לאגדה בצ'לסי ייפרד ממועדון נעוריו בתום העונה, כך אישרה הקבוצה באופן רשמי.


הבלוז שמוליכים את הפרמייר-ליג ושואפים לזכות באליפות חמישית בהיסטוריה הודיעו פרידה לאחר 713 הופעות במועדון מאז הבכורה שערך ב-1998. "אחליט על עתידי בקרוב, בינתיים אסייע למועדון להשיג את המטרה שלו העונה", אמר טרי.



"אין מילים שיכולות לתאר את האהבה שיש לי למועדון שלנו ולאוהדי צ'לסי המדהימים. אני רוצה להודות לכל אחד מכם על הלב שלי על התמיכה הבלתי תיאמן שהראיתם לי במשך השנים. לעולם לא אשכח את המסע המדהים שעברו יחד. תודה רבה על הכל", הוסיף.



בתקופתו של טרי הפכה צ'לסי לאחד המועדונים הטובים בעולם והמובילים בפרמייר-ליג כמובן. לרשות הבלם כאמור ארבע אליפויות עם הבלוז כשהחמישית עשויה להיות העונה. חמישה גביעים הוא אסף עם המועדון וגביע האלופות ב-2012 וגם את תואר הליגה האירופית שנה לאחר מכן. טרי גם החמיץ פנדל כשהחליק בדו-קרב הפנדלים מול מנצ'סטר יונייטד יחד עם אברהם גרנט ב-2008 במוסקבה.


John Terry and Chelsea Football Club today jointly announce our captain will leave the club at the end of the season https://t.co/zQZe6zPLGC

— Chelsea FC (@ChelseaFC) April 17, 2017



הבלם בן ה-36 רשם 78 הופעות בנבחרת אנגליה אך הרבה להסתכסך עם חבריו בנבחרת ובראשם וויין ברידג' שהאשים אותו בכך שבגד עם חברתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי