למרות עזיבת צ'לסי, ג'ון טרי רוצה להמשיך לשחק בפרמייר-ליג

טרי. מקווה שהעונה תהיה מוצלחת
טרי. מקווה שהעונה תהיה מוצלחת | הצילום: Gettyimages

הבלם שהודיע שיסיים את דרכו בבלוז סבור שעדיין יש לו מה להציע. סטוק, ווסט ברומיץ' ובורנמות' התעניינו בו בינואר

(גודל טקסט)
 אחרי 22 שנים במועדון אליו הצטרף כתלמיד בית ספר, הודיע אתמול (שני) רשמית ג'ון טרי שיעזוב את צ'לסי בקיץ הקרוב.

בלם הבלוז רשם עד כה 713 משחקים בקבוצה (578 כקפטן), 66 שערים ו-63 אחוזי נצחונות, אבל אם ב-MLS, בסין, בטורקיה או במזרח הרחוק בנו על אפשרות לגייס אותו לעונה – שתיים, טרי הבהיר לכולם שהוא רוצה להמשיך לשחק בפרמייר-ליג. 

ב-15 השנה האחרונות טרי היה שחקן ההגנה הכי יציב בליגה, ובגיל 36 הוא עדיין לא רוצה לתלות את נעליו וסבור שיש לו מה למכור. ה"דיילי מייל" פרסם שהבלם האנגלי מחפש קבוצה לעונה הקרובה והוא לא יצטרך להתאמץ למצוא אחת, ולמעשה אפילו תהיה לו אפשרות לבחור. 




טרי. ימשיך בפרמייר-ליג? (Gettyimages)
 

בינואר האחרון לא פחות מעשר קבוצות התעניינו באפשרות לצרף את קפטן הבלוז, כולל סטוק, ווסט ברומיץ' ובורנמות'. לפי הדיווח, כרגע אין לטרי העדפה כלשהי והוא יבדוק את ההצעות בקיץ הקרוב. צ'לסי הציעה לו להישאר במועדון בתפקיד ניהולי, אבל הוא סבור שיש לו עדיין מה לתרום על כר הדשא. 

פרשן ה"דיילי מייל", מרטין סמואל, כתב בטור על טרי: "הוא הבין במשחק האחרון שסופית אין לו מה לחפש בצ'לסי. גם אחרי שמרכוס אלונסו נפצע והוא ישב על הספסל, אנטוניו קונטה התעלם ממנו ובחר לפתוח עם קורט זומה. לא ברור אם היה משחק גם אם קונטה היה מציב חמישה בלמים". משחקו האחרון של הבלם האנגלי היה בנובמבר, כשנכנס בדקה ה-84 כשצ'לסי הוליכה כבר 0:5 על אברטון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי