רק רשת: התפאורה המדהימה של לסטר

כמה רגש. אלכסיס
כמה רגש. אלכסיס | צילום: GettyImages

שעות לפני משחק הגומלין, ההתרגשות בעיר בשיא, וגם: אורי מלמיליאן זכה לכבוד אדיר והמחווה החלומית של אלכסיס סנצ'ס

(גודל טקסט)
16:52: לסטר בטירוף לקראת אתלטיקו

בלסטר כוססים ציפורניים לקראת עוד משחק גדול בתולדות המועודן, הפעם גומלין רבע גמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד. שעות לפני המשחק התפאורה המדהימה שמכינים בקינג פאוור סטדיום כבר מוכנה, ולאוהדים המקומיים נותר רק להמתין בהתרגשות כדי לראות איך כל התפאורה הזו תיראה באוויר.

 

Take an early look around the Leicester City Stadium ahead of #LeiAtm! #lcfc #UCL #ChampionsLeague

A post shared by Leicester City (@lcfc) on



12:40: בוטאפוגו "החתימה" את מרסלו

מגנה השמאלי של ריאל מדריד מרסלו עדיין רחוק מלעזוב את הקבוצה, אבל בראיון בברזיל לרשת "גלובואספורטה" אמר השחקן בן ה-28, כי בעתיד ירצה לשחק בבוטאפוגו. המועדון הברזילאי הרים מיד את הכפפה והדפיס חולצה דמיונית של מרסלו במדי המועדון והעלה אותה לטוויטר עם שמו של השחקן.

Aqui botafoguense sempre será bem-vindo, @MarceloM12pic.twitter.com/igqUpDbbqy

— Botafogo F.R. (@BotafogoOficial) April 17, 2017


12:11: מלמיליאן ידליק משואה

שחקן העבר, אורי מלמיליאן, אחד הסמלים הגדולים ביותר של בית"ר ירושלים בשנות ה-70 וה-80 ידליק משואה בטקס השנתי בהר הרצל. "ברגע שהודיעו לי, זו התרגשות, אבל זה לא כמו שאתה מבקיע שער ובאותו רגע אתה שמח", אמר מלמיליאן לאחר ההודעה על הבחירה בו, "אני מחכה ליום שבו זה יקרה. לא שוכח מאיפה באתי ואת המועדון שגדלתי בו. אם לא המועדון הזה, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי".

 

הטקס, שנועל את אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה ופותח את חגיגות יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל, יוקדש לציון 50 שנה לשחרור ירושלים ומדליקי המשואות נבחרו בהתאם.


אורי מלמיליאן. כבוד והערכה. צילום: עדי אבישי

את המהלך יזמה שרת הספורט והתרבות מירי רגב ומלמיליאן נבחר תחת הנושא המרכזי של יום העצמאות " ירושלים בירתה הנצחית של מדינת ישראל והעם היהודי".

 

מלמיליאן בן ה-60 נולד בשכונת ממילא בין ירושלים לחומות העיר העתיקה והוביל את בית"ר ירושלים לשתי הזכיות הראשונות שלה בגביע המדינה באמצע וסוף שנות ה–70 כמו גם בתואר האליפות ההיסטורי ב–1987 תחת המאמן דרור קשטן. מלמיליאן זכה גם עם מכבי תל אביב באליפות ב-1992.

 

שחקן העבר: "בכל שנה אני צופה בטקס הדלקת המשואות ומעולם לא חשבתי שאבחר. אני מאוד מתגרש ובטוח שבזמן הדלקת המשואה אתרגש יותר. תמיד כשחקן כדורגל השאיפה הייתה להצטיין ולהתקדם ולהיות טוב יותר ומקבל את הבחירה בברכה". (אשר גולדברג) 


10:50: הקבוצה החדשה של סטנוייביץ'

אוהדי הכדורגל בישראל כנראה זוכרים את אלכסנדר סטנוייביץ' מהקדנציה הלא מוצלחת במכבי חיפה, אבל בסין המאמן הסרבי זוכה לקצת יותר הערכה וכעת הוא חתם בנועלת הטבלה בליגה המקומית, צ'אנגצו'נג יטאי, אותה ינסה להציל מירידה לליגה השנייה.




בסין דווקא יש לו עבודה. סטנוייביץ' (עדי אבישי)



10:30: זולה התפטר מאימון ברמינגהאם
ג'אנפרנקו זולה, מגדולי שחקני איטליה ובעבר כוכב נאפולי וצ'לסי, לא ממש מצליח בקריירת האימון שלו. אתמול הוא התפטר מברמינגהאם מהצ'מפיונשיפ אחרי הפסד 2:0 ביתי מביך לבארטון (אותה מאמן נייג'ל קלאף). חלוץ העבר אמר אחרי: "פיטרתי את עצמי. אני מצטער, כי הגעתי למועדון עם המון ציפיות. לצערי התוצאות לא היו טובות ומגיע לקבוצה כמו ברמינגהאם יותר". ברמינגהאם נמצאת רק שלוש נקודות מהקו האדום וזולה שעבד בעבר בווסטהאם, ווטפורד, קליארי ואל ערבי ייאלץ למצוא תפקיד אחר. 
 


מי שיחליף את זולה הוא הארי רדנאפ, שמשרתו האחרונה הייתה מאמן נבחרת ירדן. המאמן הוותיק ינסה להציל את קבוצתו החדשה מירידה לליג 1, שלושה מחזורים לסיום העונה.


OFFICIAL: The Club is delighted to announce the appointment of Harry Redknapp as our new manager. #BCFCpic.twitter.com/kB1oirZz4s

— Birmingham City FC (@BCFC) April 18, 2017


10:15: המחווה של אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס, שכבש אתמול את השער הראשון של ארסנל בניצחון 1:2 על מידלסברו, גנב את ההצגה כשהעניק את חולצתו לאוהד צעיר של התותחים שישב בשורה הראשונה, שמצידו היה המום.


This young Gunner will probably never forget the late Easter present he's just been given…

Class from you, @Alexis_Sanchezpic.twitter.com/0VWhluIUVS

— Arsenal FC (@Arsenal) 17 באפריל 2017


בהמשך גילה הצ'ילאני מדוע נתן את החולצה לילד, כשכתב באינסטגרם: "שמחה של ילד משמחת גם אותי", והוסיף: "יש שלושה דברים שאסור לאבד והם החיוך, השמחה והדרך שלך"


 

La felicidad de un niño me hace muy feliz  #making a kid happy makes me happy too hay 3 cosas en la vida que no puedes perder : Tu sonrisa , tú alegría y tu forma de ser .

A post shared by Alexis Sanchez (@alexis_officia1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי