נמניה מאטיץ': זה השער השני הכי יפה בקריירה שלי

מאטיץ' צ'לסי טוטנהאם
מאטיץ' צ'לסי טוטנהאם | AFP

הבלם שהטיל ששיגר לרשתה של טוטנהאם הפך ויראלי בן רגע לא איבד פרופורציות: "זה היה שער נחמד, אבל הכי חשוב שעלינו לגמר הגביע"

(גודל טקסט)

טוטנהאם אולי נחשבת כמי שמשחקת את הכדורגל היפה ביותר בפרמיירליג, אבל בכל הקשור לווינריות היא עוד צריכה ללמוד הרבה ממוליכת הטבלה צ'לסי שניצחה אותה 2:4 בחצי גמר הגביע האנגלי.

נמניה מאטיץ' שכבש את אחד השערים היפים העונה, ואולי אחד השערים היפים בהיסטוריה של הגביע, בבעיטה מ-30 מטר הצטנע בסיום: "זה היה שער נחמד, אבל קודם כל אנחנו מאושרים שעלינו לגמר בוומבלי. זה נפלא שיש לנו צ'אנס לשחק בוומבלי באיצטדיון מרגש. לאוהדים זה יהיה משהו מיוחד ולשחקנים חשוב מאוד לזכות בגביע. זה השער השני הכי יפה שלי בקריירה. כבשתי שער גדול גם בדרבי בין בנפיקה לפורטו". 
 

אנטוניו קונטה הימר בפתיחה כשהושיב את שני כוכביו אדן הזאר ודייגו קוסטה על הספסל למשך שעה ועדיין ניצח ועלה לגמר. "במשך העונה יש תמיד רגע שאתה צריך לקחת החלטה כזאת" אמר המאמן, "אם ניצחת התוכנית עבדה ואם לא הכישלון שלך. אני גאה בשחקנים שלי. זו עונה ראשונה שלי בפרמיירליג ונתנו פייט גדול להיות ראשונים בליגה ולעלות לגמר הגביע. היום השחקנים היו גדולים מהרגע הראשון לאחרון". 


אדן הזאר. קיבל את ההחלטה של קונטה

 

וויליאן שעלה במקום הזאר כבש פעמיים. אחרי שטוטנהאם השוותה הזאר נכנס. הבלגי אמר על ההחלטה: "יום לפני המשחק קונטה אמר לי שהוא רוצה שאנוח ואני צריך לצפות לדברים כאלה בכדורגל, אבל אני חושב שלקח החלטה נכונה ו-וויליאן עשה עבודה מעולה". הזאר נכנס, כבש ובישל. "תמיד טוב לזכות בסוג הזה של משחקים. זה יהיה הגמר הראשון שלי בחמש השנים בהם אני בצ'לסי ואני מקווה לזכות בו".

טוטנהאם עדיין מסוגלת תיאורטית לאיים על האליפות של צ'לסי ומרוחקת ממנה ארבע נקודות. המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו טען: "להפסד לא תהיה השפעה עלינו. שיחקנו כדורגל מצוין. השחקנםי מאוכזבים, אבל מחר (ראשון) יהיו שוב על מגרש האימונים ונהיה מוכנים למשחק נגד קריסטל פאלאס". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי