חולמת על דאבל: צ'לסי חייבת ניצחון מול סאות'המפטון

אדן הזאר
אדן הזאר | צילום: Gettyimages

הבלוז יפגשו את סאות'המפטון במטרה להעביר את הלחץ לטוטנהאם. באיטליה מדווחים: אינטר רוצה את קונטה בכל מחיר

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
צ'לסי רשמה ניצחון ענק בשבת על טוטנהאם 2:4 בחצי גמר הגביע והשאירה את חלום הדאבל שלה בחיים, אך הקבוצה הלונדונית לא יכולה להרשות לעצמה לנוח כי כבר מחר (שלישי, 21:45, ספורט1) היא בעוד מבחן והפעם בליגה מול סאות'המפטון בסטמפורד ברידג'.


במשחק הליגה קודם הפסידה המוליכה למנצ'סטר יונייטד 2:0 והיא יודעת שבשביל לקחת אליפות היא חייבת לחזור למסלול הניצחונות כבר מחר.במחזור אמצע השבוע שהוא למעשה מחזור השלמה ישחקו גם ארסנל – לסטר, מידלסברו – סנדרלנד וקריסטל פאלאס – טוטנהאם (רביעי). ביום חמישי מנצ'סטר סיטי תארח את מנצ'סטר יונייטד לדרבי הגדול. 



צ'לסי תקווה להגדיל את היתרון בפסגה לשבע נקודות לפחות ל-24 שעות עם ניצחון על הסיינטס. אדן הזאר ודייגו קוסטה עלו במשחק נגד טוטנהאם כמחליפים, מה שאומר שקונטה הרוויח אותם רעננים יותר למשחק מחר. "הם לא אהבו לעלות מהספסל, אבל הגיבו טוב כשנכנסו" אמר המאמן במסיבת העיתונאים.



קונטה וקוסטה. החלוץ איבד את הקרדיט אצל המאמן? (Gettyimages)

 

קונטה נתן למיצ'י באטשואי צ'אנס נגד טוטנהאם בגלל שקוסטה לא בכושר טוב ולא כבש מה-6 במרץ אז הבקיע נגד ווסט ברומיץ'. "ייתכן מאוד שקונטה רמז לחלוץ הספרדי שיתחיל להתעורר למרות שהוא היה מצוין כל העונה", אמר אלן סמית', פרשן סקיי.




המאמן האיטלקי טען שצ'לסי עדיין קבוצה שעושה מעבר בין הסגל הקודם לסגל החדש: "קיבלתי סגל במצב לא קל וקבוצה שסיימה במקום העשירי בעונה  שעברה. אי אפשר להשוות זאת לקבוצת הדאבל שקיבל קרלו אנצ'לוטיב-2010", אמר כשנשאל האם הוא ישיג את אותו הישג והוסיף: "השנה איבדנו את ברניסלב איבנוביץ' וג'ון אובי מייקל ובשנה הבאה ג'ון טרי יעזוב. אלו שחקנים שרשמו היסטוריה במועדון ואנחנו צריכים מחליפים מתאימים. אני עובד רק 7-8 חודשים במועדון".


עוד בעניין קונטה, באיטליה מדווחים שוב שאינטר רוצה את המאמן לעונה הבאה ומוכנה לשלם כל מחיר. לפי הדיווחים, ההפסד 5:4 לפיורנטינה בליגה היה "הקש ששבר את גב הגמל".


טיבו קורטואה צפוי לשחק מול סאות'המפטון למרות שגילה ששיחק עם כאבים מול טוטנהאם אחרי שחזר מפציעה ממנה סבל.  "בכל פעם שנאלצתי לבעוט בכדור מול טוטנהאם הרגשתי כאב. נאלצתי לעמוד יותר על רגל ימין וזה לא היה קל. כשאתה משחק עם אדרנלין בדם אתה לא מרגיש כלום", אמר השוער הבלגי.

 

 

טיבו קורטואה. עדיין לא כשיר לגמרי (AFP)




מנג'ר סאות'מפטון  קלוד פואל, גילה שהחלוץ צ'רלי אוסטין שלא שיחק מדצמבר בגלל פציעה יחזור לאימונים השבוע. הקשר הקטאלוני אוריול רומאו יחזור מהרחקה מול צ'לסי. הוא שיחק בעבר שנתיים בקבוצה, לפני שעזב ב-2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי