רק רשת: הברכה של רונאלדו הברזילאי לזלאטן, ברייטון רוצה חיזוק

ג'ואל קמפבל
ג'ואל קמפבל | AFP

ג'ואל קמפבל על הכוונת של יוטון. וגם: הכוכב שייעדר לפחות תשעה חודשים קיבל איחולי החלמה, ועשוי לחזור לשחק ב-MLS

(גודל טקסט)
18:15: ברייטון חושבת על רכש
ברייטון הבטיחה עליה ראשונה לפרמייר-ליג וכבר חושבת קדימה. על פי דיווח באנגליה החלוץ ג'ואל קמפבל שהושאל העונה לספורטינג ליסבון מארסנל, עשוי להגיע לשחפים בעונה הבאה. קמפבל נחשב לכישרון גדול בזמנו כשהרשים במדי נבחרת קוסטה ריקה ושמו אף נקשר למכבי חיפה. הוא לא הטביע חותם במדי התותחנים והרבה לצאת להשאלות.


16:20: נורי שהאין נשאר בדורטמונד

למרות שלא טרם יותר מדי העונה, בורוסיה דורטמונד החליטה להאריך את חוזהו של נורי שהאין בשנתיים נוספות.

 


15:19: הגרלת מוק' אליפות העולם לנשים 2019

בהגרלת מוקדמות אליפות העולם לנשים צרפת 2019 הוגרלה נבחרת ישראל לאותו בית עם סרביה, פינלנד, אוסטריה וספרד.
 

12:30: רונאלדו הברזילאי שולח הודעת עידוד
מלבד עצמו, אחד האנשים הבודדים אותם מעריץ זלאטן איברהימוביץ' הוא רונאלדו, חלוץ נבחרת ברזיל בעבר. כוכב העבר של אינטר וריאל מדריד עבר בעצמו פציעות קשות בקריירה והקדיש לשבדי את המסר הבא באינסטגרם. "איברה, אני מאחל לך החלמה טובה ושתחזור אפילו חזק יותר ממה שאתה מייחל. הכוח הוא ברצון שלנו! יש לך את התמיכה, הכבוד וההערכה שלי על רוח הלחימה בהתמודדות עם הפציעה".


 

Ibra, meu pensamento positivo pra que você tenha uma boa recuperação, e volte ainda mais forte como deseja. A força ta na nossa vontade! Você tem o meu apoio, respeito e admiração por encarar a lesão com esse espírito guerreiro de superação às adversidades. Abs!

A post shared by Ronaldo (@ronaldo) on





12:00: זלאטן יחזור לשחק במנ'צסטר יונייטד?

חלוץ מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ' שנפצע במשחק נגד אנדרלכט בליגה האירופית לא יוכל לחזור לשחק כדורגל לפחות בתשעת החודשים הקרובים, ולפי דיווחים באנגליה הדבר עשוי לחתום את הפרק בקריירה של הכוכב בשדים האדומים.


עם זאת, השבדי כבר הודיע שהוא לא מתכוון לתלות את הנעליים ועשוי לחזור לשחק במדי לוס אנג'לס FC, שמתוכננת לערוך עונת בכורה ב-MLS. הקבוצה שייכת לפיטר גובר, אחד מבעלי גולדן סטייט ווריורס ובין משקיעיה ניתן למצוא את מג'יק ג'ונסון ושחקן הקולונוע וויל פרל. העונה הבאה בליגה האמריקאית תיפתח במארס 2018, עד אז צפוי החלוץ השבדי לחזור לפעילות. 





11:30: משחק הוקרה לכארם משעור

ביום שבת הקרוב (29.4) ייערך אירוע הוקרה של המגזר הערבי לשחקן כארם משעור במסגרתו יתקיים משחק ראווה בין קבוצת אורתודוקסי נצרת המקומית לבני הרצליה בה מככב הפורוורד בשתי העונות האחרונות. למשחק הוזמנו שחקנים אורחים מהמגזר הערבי שיחזקו את קבוצת אורתודוקסי נצרת. המשחק יתקיים במסגרת פעילות "הטוטו למען הספורט בישראל" של "טוטו-ווינר" ומנהלת ליגת ווינר סל.

משעור גדל בנצרת, עבר בגיל נוער להפועל עמק יזרעאל ובקיץ האחרון הופיע לראשונה גם בנבחרת ישראל. לאחר ארבע שנים במכללות חזר לישראל ובעונתו הראשונה במדי בני הרצליה נבחר לתגלית העונה. העונה הוא כבר אחד המועמדים הבולטים לשחקן העונה בליגת ווינר סל עם 14.7 נקודות ו-10.4 ריבאונדים למשחק, קטגוריה בה הוא מוביל את הליגה.




משעור. משחק הוקרה לכבודו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי