ארסן ונגר גילה: עובד על רכש לעונה הבאה

ונגר
ונגר | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל רמז על הישארות לפני לסטר. טוטנהאם תשיג ניצחון שמיני ברציפות נגד קריסטל פאלאס (רביעי ב-21:45, ספורטHD1)

(גודל טקסט)
שחקני טוטנהאם יידעו כבר מחר (רביעי) מה התוצאה שעשתה צ'לסי במסגרת המחזור ה-34 בפרמייר-ליג והאם הם נמצאים בפיגור של שבע נקודות אחרי הבלוז שישחקו היום מול סאות'המפטון (21:45, ספורט1) בסטאמפורד ברידג'. מחר השנייה בטבלה תתארח בקריסטל פאלאס, ארסנל תארח את לסטר ומידלסברו את סנדרלנד.


 


 

קריסטל פאלאס – טוטנהאם (21:45, ספורטHD1)

פאלאס היא הקבוצה המפתיעה של סיום העונה. מאז שסאם אלרדייס הגיע להציל אותה מירידה היא זינקה ממקום 19 מתחת לקו האדום למקום ה-15. בנוסף, רשמה הקבוצהנצחונות מפתיעים על צ'לסי, ארסנל וליברפול. טוטנהאם לעומתה הפסידה 4:2 לצ'לסי בחצי גמר הגביע האנגלי במשחק מצוין של שתי הקבוצות, אבל ירצו להוכיח שהם לא מתמוטטים עונה שנייה ברציפות בסיום וינסו לשמור על מאבק האליפות בחיים.


 

טוטנהאם שרשמה שבעה נצחונות ליגה רצופים תצטרך לעצור את כריסטיאן בנטקה שכבש העונה 16 שערים בכל המסגרות. הבלגי כבש צמד בניצחון 1:2 על ליברפול ומתברר שכשחקן אורח הוא כבש יותר שערים באנפילד (5) מאשר כשחקן ליברפול (4). במשחק הראשון העונה בין הקבוצות בוויט הארט ליין אגב, ניצחו התרנגולים 0:1. 




יעצור את הדהירה של טוטנהאם? בנטקה (AFP)
 

בפאלאס, הבלם ג'יימס טומקינס בספק בגלל פציעה בקרסולו. דני רוז קרוב לחזור אצל הספרס, אבל כנראה לא ישותף במשחק הזה. בעוד שאלן שירר מתח ביקורת על מאורסיו פוצ'טינו מנג'ר טוטנהאם וטען: "הוא צריך להפסיק לדבר על כך שטוטנהאם מרוצה מכך שהיא בין הגדולות", אוסבלדו ארדילס מאמן בית"ר ירושלים לשעבר החמיא לבן ארצו ואמר: "הוא ליטש את טוטנהאם ליהלום נוצץ". 

ארסנל – לסטר (21:45, ספורטHD1)

ארסו נגר קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול האלופה והצהיר שהתותחנים חייבים לנצח את כל המשחקים עד סיום העונה. "אנחנו צריכים להעביר את האנרגיות שהראנו נגד סיטי למשחקי הליגה וחייבים להשיג יציבות בתוצאות". 

הצרפתי רמז שיישאר בארסנל אחרי שגילה שהוא עובד על רכש לקיץ הקרוב, וכשנשאל אם הוא שוקל לרכוש שחקנים חדשים אמר: "כמובן. אני עובד עד הרגע האחרון של העונה לגבי ההווה והעתיד של הקבוצה. רכישת שחקנים היא דבר חשוב לעתידה של ארסנל".



זי'רו. יישאר בעונה הבאה? (Gettyimages)

 

המנג'ר הכחיש שמארסיי יצרה קשר עם ארסנל לגבי רכישת אוליביה ז'ירו לעונה הבאה: "אנחנו רוצים להשאיר אותו אצלנו", אמר ונגר לעיתונאים אחרי שפורסם שהקבוצה מדרום צרפת מוכנה לשלם על החלוץ 20 מיליון ליש"ט. בתוך כך, פורסם שג'ק ווילשייר שהיה מושאל העונה לבורנמות' ונפצע אמור לשוחח עם ונגר על עתידו ולא שולל מעבר בקיץ לליגה הסינית. 

באשר למשחק, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין יעבור בדיקת כשירות לאחר שנפצע במשחק נגד מנצ'סטר סיטי, אבל העלה תמונת אינסטגרם שלו משחק גולף. "מאמין שהוא יהיה בסדר", אמר ונגר. 

בצד שני, מנג'ר לסטר שעדיין בסכנת ירידה, קרייג שייקספיר, טען שהוא רוצה להחזיר את לסטר לליגת האלופות בעונה הבאה. "היכולת העכשווית שלנו מספיק טובה לסיים בין ארבע הראשונות, אבל אנחנו צריכים יציבות". ווס מורגן ואיסלם סלימני הפצועים ייעדרו מהמשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי