קונטה: אליפות עם צ'לסי תהיה ההישג הכי גדול שלי בקריירה

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | צילום: AFP

מאמן הבלוז מתכונן לסאות'המפטון (21:45, ספורטHD1) ועקץ את פפ ומוריניו: "הקבוצות ממנצ'סטר צריכות להבין שכסף לא תמיד מביא אליפות"

(גודל טקסט)
 צ'לסי תשחק הערב (שלישי ב-21:45, שידור ישיר בספורטHD1) נגד סאות'המפטון וניצחון יעלה אותה לשבע נקודות הפרש על טוטנהאם, לפחות עד לסיום המחזור ה-34 מחר.

מנג'ר הבלוז אנטוניו קונטה ניצל את ההזדמנות לעקוץ את פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו וטען שהם ההוכחה שכסף לא מביא תמיד הצלחה וההיפך גם נכון בצ'לסי. מנצ'סטר יונייטד הוציאה העונה 150 מיליון ליש"ט וסיטי קרוב ל-200 מיליון ליש"ט. גם צ'לסי הוציאה סכום מכובד 110 מיליון ליש"ט, אבל למעשה השקיעה 50 מיליון אחרי שאוסקר נמכר ב-60 מיליון ליש"ט לשנחאי SIPG וגם בעונות קודמות היא לא נשארה מאחור. 

 
 

 
 

"העונה הזאת חשוב מאוד להבין שלא תמיד מי שמוציא את הכסף הגדול זוכה באליפות", אמר קונטה. "זו לא העונה הראשונה שהקבוצות ממנצ'סטר מוציאות כסף כדי להתחזק וזה נורמלי וזו זכותן אם הן חושבות שזו הדרך לזכות בתארים".

כאן נכנס האיטלקי חזיתית במוריניו ופפ מבלי לציין את שמם כמובן: "אם אתה כבר מוציא כסף גדול, תדאג להוציא אותו בצורה כזאת שתביא לך הצלחה. להביא שחקנים עם האופי הנכון וכאלה שמתאימים לפילוסופיית המשחק שלך". לעומת זאת על צ'לסי אמר: "זו עונה חשובה עבורנו, כי אנחנו מנסים ליצוק את היסודות לעתיד".

MIRROR SPORT: Say buy buy to the title #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/xDm0QJcs3m

— Neil Henderson (@hendopolis) April 24, 2017

בנוגע לזכייה באליפות אמר קונטה: "אם אזכה באליפות זה יהיה ההישג הכי גדול שלי כמאמן. לזכות באליפות באנגליה זה לא דבר קל. זה שבוע ממש קריטי עבורנו. שיחקנו נגד טוטנהאם ועלינו לגמר ויומיים וחצי אנחנו כבר משחקים בליגה נגד קבוצה שנחה עשרה ימים".

למעשה, בקיץ סוכנויות ההימורים הציבו את צ'לסי הרחק מהגדולות האחרות כמועמדת לאליפות וביחס של 1 ל-20. כוכב הבלוז אדן הזאר החמיא לקונטה בראיון לערוץ Bein כשאמר: "קונטה רוצה לזכות בכל דבר אפשרי. הוא עשה היסטוריה באיטליה ועכשיו רוצה לעשות היסטוריה באנגליה". 



"חשוב להביא שחקנים שמתאימים לפילוסופיה שלך" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי