צ'אבי הרתיח את פוצ'טינו: "הוא בשלב בחיים בו הוא מדבר הרבה"

צ'אבי
צ'אבי | צילום: gerttyimages

אקס ברצלונה העלה ספוקלציה בנושא דלה עלי שהקפיצה את מאמן התרנגולים: "הוא שחקן ברצלונה לשעבר ואויב שלי"

(גודל טקסט)

קשר ברצלונה לשעבר צ'אבי הצליח להרגיז את מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו. צ'אבי טען אתמול שפפ גווארדיולה רוצה להחתים את כוכב טוטנהאם דלה עלי ויש לו את הכסף לעשות זאת. מנג'ר טוטנהאם התרגז: "צ'אבי נמצא בתקופה של החיים בה הוא אוהב לדבר הרבה", עקץ אותו. "לא יודע בדיוק מה הוא אמר. אולי הוא עובד עבור מנצ'סטר סיטי ופפ". 


 

לפני המשחק הערב נגד קריסטל פאלאס בסלהרסט פארק אמר הארגנטיני: "הוא בדוחא והוא שחקן של ברצלונה לשעבר ואויב שלי. הוא ניסה לערער את הפוקוס שלנו כי הוא שונא אותי בגלל שאני מאספניול". 


פוצ'טינו שבדרך כלל שומר על שקט חרג ממנהגו ותקף: "אני מכיר את צ'אבי מצוין. התמודדתי איתו פעמים רבות בליגה הספרדית. אני ותיירי הנרי דיברנו על איך הוא ניסה פעם לרמות את השופט בדרבי של ברצלונה נגד אספניול כשאימנתי אותם ב-2009. צ'אבי הפיל את עצמו ברחבה והשופט נתן לו פנדל. זה לא היה בחיים פנדל, אבל זלאטן איברהימוביץ' בעט פנימה וברצלונה ניצחו. אחרי שראינו את ההילוכים החוזרים התברר שאף אחד לא התקרב אליו".

 

לסיכום הנאום הלא אופייני של פוצ'טינו הוא אמר: "דלה עלי לא יימכר הקיץ. היחסים שלי עם היו"ר דניאל לוי קרובים מאוד ואנחנו יודעים בדיוק מי השחקנים שאנחנו רוצים בקיץ הקרוב ומי לא יעזוב. אנחנו רוצים לחזק את הקבוצה ולא להחליש אותה. אם נמכור שחקן זה או אחר זה יהיה בגלל שאנחנו רוצים למכור אותם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי