אחרי ווסטהאם וניוקאסל: גם צ'לסי נחקרת בחשד להעלמת מס

צ'לסי קונטה
צ'לסי קונטה | Gettyiamges

כך על פי דיווח ב"סאן". רשות המיסים תבדוק את התנהלות המועדונים והם עשויים להיענש

(גודל טקסט)

שערוריה באנגליה. צ'לסי הצטרפה לווסטהאם וניוקאסל בחשד להעלמת מיסים. הסיפור החל אצל המגפייז כשיומיים אחרי חגיגות העלייה לפרמיירליג  עקב ניצחון 1:4 על פרסטון נורת' אנד, נחשפה חקירה נרחבת של היחידה להונאה באנגליה, ששוטריה פשטו על משרדי ניוקאסל וכן ווסטהאם. מנכ"ל ניוקאסל, לי צ'רנלי, נעצר, כמו גם אנשים נוספים בתעשיית הכדורגל. 

180 שוטרים הועסקו בפרשה ברחבי בריטניה וכן בצרפת. בין העצורים מחוץ לכדורגל נמצאים אנשים שעבדו בחברות טלפונים ניידים, מחשבים ויעוץ כלכלי. הפשיטה על משרדי "סט. ג'ייס פארק" ו"לונדון סטדיום" התקיימה ב-4 לפנות בוקר. כעת יש גם ספקולציות שאם ניוקאסל תהיה מעורבת בהעלמת מס העלייה שלה לפרמיירליג בסכנה. 

בתוך כך פורסם שרפא בניטס תובע מהבעלים של ניוקאסל מאה מיליון ליש"ט לחיזוק הקבוצה בקיץ אחרת הוא מאיים לעזוב את המועדון אותו העלה חזרה לפרמיירליג. יותר מכך, בניטס דורש שליטה בכל הקשור לרכישה ומכירת השחקנים דבר שלא היה נהוג בניוקאסל עד כה. אשלי נוטה לתת לו את השליטה הזאת והבטיח שיהיה לו כסף.

 

BREAKING: Newcastle's St James' Park and West Ham's London Stadium have been raided as part of a police investigation #SSNHQ

— Sky Sports News HQ (@SkySportsNewsHQ) 26 באפריל 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי