ג'ואי בארטון הושעה והכריז: "מאלצים אותי לפרוש"

ג'ואי בארטון
ג'ואי בארטון | צילום: Gettyimages

קשר ברנלי, "הילד הרע של הכדורגל האנגלי", הודה כי הימר 1,260 פעמים במשך עשור וספג עונש קשה: "אני לא היחיד שסובל מבעיה כזו, אערער על ההחלטה"

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)

ג'ואי בארטון, מי שנחשב מאז ומתמיד "הילד הרע של הכדורגל האנגלי", הורחק מיידית מכל פעילות מקצוענית לשנה וחצי הבאות לאחר שנתפס והודה כי נהג להמר.

בארטון, שלמען הדיוק הניח 1,260 הימורים ממרץ 2006 ועד מאי 2016, נענש על ידי ההתאחדות האנגלית בהשעייה מיידית, כך שגם קבוצתו ברנלי לא תוכל להשתמש יותר בשירותיו, ובנוסף הוא נקנס ב-30,000 פאונד.

כתוצאה מכך, הרי שבארטון כבר בן 34, הוא הבהיר כי ככל הנראה כך הוא מסיים את הקריירה: "ההחלטה למעשה מאלצת אותי להודיע על פרישה מוקדמת. אני מאוד מאוכזב מההחלטה הקשה והאכזרית. צריך להבהיר שמעולם לא הייתי קשור להטיית תוצאות משחק או מכירה. אני מודה שעברתי על החוק, אבל מרגיש שהעונש קשה מאשר יכול היה לקבל שחקן אחר".


בארטון. מתכוון להילחם באורך ההשעיה (Gettyimages)

עוד כתב בארטון: "נלחמתי בהתמכרות להימורים ואף סיפקתי להתאחדות פרטים רפואיים על הבעיה שלי, ואני מאוכזב שלא התייחסו לכך ברצינות. אני חושב שאם בהתאחדות מנסים להילחם בתופעת ההימורים, עליהם להסתכל על חברות ההימורים והחלק שלהן בכדורגל המודרני ובשידורי הטלוויזיה במקום להאשים שחקנים שהימרו".

"אני לא הכדורגלן היחיד שיש לו בעיית הימורים", המשיך בארטון במכתבו המיוחד, מה שכנראה יהיה מכתב הפרישה, "גדלתי בסביבה שבה ההימורים הם חלק מהמשחק והתרבות. עוד כילד אני זוכר שקיבלתי מהמשפחה קופון להמר איתו ובמקרים אחרים הימרו בשבילי".

לסיום כתב בארטון: "חשוב להבהיר, מעולם לא הימרתי נגד הקבוצה שלי או הייתי מעורב בניסיון להשפיע על תוצאת משחק בו השתתפתי ואני שמח שמעולם לא הטילו בכך ספק. לא הייתי יכול לחיות עם עצמי אם השחקנים, האוהדים או החברים היו חושבים שהימרתי על הפסד של הקבוצה שלי. החלטתי לערער על ההחלטה ועל אורכה", והוסיף תמונה עם כל הימוריו באותה תקופה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי