קונטה: לא יכול לאשר שאדן הזאר יישאר בצ'לסי

אדן הזאר
אדן הזאר | צילום: Gettyimages

המנג'ר התייצב למסיבת עיתונאים לקראת אברטון (ראשון, 16:05 בספורט3) והודה: "בכדורגל יש גם את רצונותיו של השחקן". דייגו קוסטה יעזוב לסין למרות הכל?

(גודל טקסט)
אוהדי צ'לסי כבר מריחים את האליפות ההולכת ומתקרבת בעונת הבכורה של אנטוניו קונטה על הקווים, אבל חזרת כוכבי הקבוצה לחיים גם מעוררת לא מעט סיבות לדאגה.


בין השאר, שני כוכב הקבוצה הגדולים אדן הזאר ודייגו קוסטה, שתחת מוריניו בעונה שעברה לא הזכיר אפילו מאית מיכולתם, עלולים שלא להמשיך – כך רמז המנג'ר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר (16:05, ישיר בספורטHD3) מול אברטון.



לשאלה אם הבלגי יישאר או לא, לאור החיזורים הנמרצים מריאל מדריד, ענה קונטה: "אני יכול לומר לכם מה הדעה שלי, אבל למועדון יש את המילה האחרונה. בכדורגל גם יש את מה שהשחקן רוצה וכמו שאתם יודעים הכל יכול לקרות בכדורגל. אני חושב שהזאר מאושר אצלנו, אבל אין לי כדור בדולח ואני לא יכול לקחת אחריות על אף שחקן ולא רק על הזאר. האוהדים אוהבים אותו ויש הרבה דברים חיובים שצריכים לשכנע אותו להישאר. המטרה שלנו היא לזכות בכל התארים האפשריים".





בנוסף לאפשרות שהזאר יימכר, לצ'לסי צפוי קיץ חם אחרי שנחשפו תמונות של דייגו קוסטה נפגש עם סוכנו ז'ורז' מנדש וקבוצת אנשי עסקים בלונדון. לפי הידיעות שהיו בעונה האחרונה לקוסטה יש הצעת ענק מסין. לפי עדי ראייה בארוחה נצפו נציגים מסין. רק בשבוע האחרון הבעלים של טיאנז'ין קוונז'יאן הסינית אמר שהוא עובד עדיין על העסקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי