מתקרבת לאליפות: 0:3 לצ'לסי על אברטון

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

שערים של פדרו, קייהיל ו-וויליאן עזרו לבלוז לעשות עוד צעד בדרך לתואר הנכסף. ז'סוס עזר לסיטי לחלץ 2:2 במידלסברו. צפו ביונייטד מאכזבת ב-1:1 מול סוונזי

(גודל טקסט)
המחזור ה-35 בפרמייר-ליג נמשך היום (ראשון) עם מספר משחקי ענק. צ'לסי השיגה ניצחון חשוב כשהביסה בחוץ 0:3 את אברטון, מנצ'סטר סיטי נזקקה לגבריאל ז'סוס כדי לחלץ 2:2 מול מילדסברו ומנצ'סטר יונייטד שמטה נקודות יקרות ב-1:1 מול סוונזי.



אברטון – צ'לסי 3:0

הבלוז חלפו על פני משוכה לא פשוטה כשהשיגו ניצחון חשוב בחוץ אצל אברטון שמקרב אותם מאוד לאליפות. לאנטוניו קונטה נותרו ארבעה משחקים נוחים יחסית עד לסיום העונה.  הטופיז מנגד נשארו במקום השביעי עם 58 נקודות שמרחיק אותם מהמקום החמישי והכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית.


הטופיז אמנם היו עדיפים והגיעו ליותר הזדמנויות, אבל בדקה ה-66 פדרו קיבל כדור מנמאניה מאטיץ', הסתובב במקום, התחמק מההגנה ומ-18 מטרים הפציץ לרשת את ה-0:1.  בדקה ה-79 הבלוז קיבלו כדור חופשי משמאל, אדן הזאר הרים לרחבה ומרטין שטקלנבורג הדף ישר לברך של גארי קייהיל, שהכפיל ל-0:2. צ'לסי המשיכה במומנטום ושבע דקות אחר כך מתפרצת של צ'לסי הסתיימה בכדור רוחב של ססק פברגאס לוויליאן, שגלגל את השלישי מול שער ריק וחתם את תוצאת המשחק.



קונטה בפוזה מוכרת. צעד חשוב בדרך לאליפות (Gettyimages)



מידלסברו – מנצ'סטר סיטי 2:2

אחרי שבסיבוב הקודם חילצה בורו נקודה אחת באיתיחאד, פפ גווארדיולה הפסיד שוב שתי נקודות חשובות בקרב על אחד הכרטיסים לליגת האלופות בריברסייד, נגד על הקבוצה החלשה של סטיב אגניוהבורו שמצידם דחו את הירידה לצ'מפיונשיפ לפחות בשבוע נוסף. בדקה ה-38 כדור רוחב משמאל הגיע לאלברו נגרדו, שבעט בנגיעה לפינה השמאלית את הכדור שפגע בקורה השמאלית ונכנס לרשת של האקסית.


התכולים חיכו עד הדקה ה-69 כדי להשוות מפנדל מפוקפק של קון אגוארו שגרר הרבה זעם בקרב שחקני המארחת, אבל שבע דקות לאחר מכן כדור חופשי של בורו יצר בלאגן ברחבת סיטי, וקאלום צ'יימברס החזיק מקרוב את היתרון לקבוצתו. כשכבר היה נראה שהמדורגת לפני אחרונה בפרמייר-ליג בדרך לחלץ ניצחון מפתיע, אגוארו הרים כדור חופשי לגבריאל ז'סוס, שנגח את השיוויון ואת שערו הראשון מאז חזר מפציעה.



חילץ נקודה חשובה. ז'סוס (Gettyimages)


מנצ'סטר יונייטד – סוונזי 1:1

שאיפות המקום הרביעי של השדים האדומים ספגו מכה קשה עם תיקו מאכזב באולד טראפורד מול סוונזי ופספסו הזדמנות יקרה לחלוף זמנית על פני מנצ'סטר סיטי וליברפול. רוני העלה ליתרון בפנדל שלא היה וגילפי סיגורדסון השווה עם בעיטה חופשית נפלאה. בשורות רעות נוספות קיבלה יונייטד עם הפציעות של אריק ביילי ולוק שואו, שהותירו את ז'וזה מוריניו בבעיה גדולה לקראת המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הליגה האירופית מול סלטה ויגו.



דקה 9: עוד מכה ליונייטד. לוק שואו נפצע והוחלף כבר בשלב מוקדם על ידי אנטוניו ולנסיה.


דקה 25: הברבורים מסוכנים באולד טראפורד. גילפי סיגורדסון שיגר כדור חזק לידיים של דה חאה.




מרכוס ראשפורד מול אלפי מוסון. צילום: gettyimages



דקה 43: ג'סי לינגארד חתך משמאל למרכז וברגל ימין שיגר טיל ששרק ליד עמוד השער.


45+3, 0:1 ליונייטד: וויין רוני כבש בפנדל אחרי הצגה של ראשפורד בתוך הרחבה. בכך השתווה הקפטן לג'ק רולי במקום השני בטבלת המבקיעים של השדים האדומים בליגה עם 182.




דקה 60: עוד מכה למוריניו. אריק ביילי, עמוד התווך של ההגנה, נפגע ונאלץ לרדת מהמגרש ולקבל טיפול. מתיאו דרמיאן עלה במקומו.




דקה 79, סוונזי משווה ל-1:1: האדומים נענשים על היכולת הירודה מבעיטה חופשית מסובבת של גילפי סיגורדסון.




וויין רוני. יכולת בינונית. צילום: AFP
 וויין רוני. יכולת בינונית (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי