קונטה: נתתי חיבוק גדול לשחקנים, האליפות תגיע

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

מאמן צ'לסי היה מאושר לאחר ה-0:3 הענק על אברטון: "תוצאה גדולה עבורנו". האם ג'ון טרי יעבור למנצ'סטר יונייטד?

(גודל טקסט)
גודיסון פארק היה המגרש שסומן כמוקש הכי גדול של צ'לסי בדרך לאליפות, אז הבלוז פירקו אמש (ראשון) את המוקש וחזרו ללונדון עם 0:3 ענק על אברטון. פער ארבע הנקודות על טוטנהאם נשמר, וכשנותרו משחקים מול מידלסברו, ווסט ברומיץ', ווטפורד וסנדרלנד, נראה שרק מעידה בלתי מוסברת תמנע מאנטוניו קונטה ושחקניו את הזכייה בתואר.

 

קונטה שיבח בסיום את שחקניו והדגיש ש"למרות המחצית הראשונה המאופסת הוא אמר להם בחדר ההלבשה להישאר רגועים ולשחק עם הרבה סבלנות בחצי השני. יש לנו את הניסיון הזה להכות את היריבה בזמן ולא להיכנס ללחץ. פדרו כבש שער מדהים והאחרים הגיעו אחריו".




 

למרות לוח המשחקים הנוח, האיטלקי לא מקל  ראש: "אסור לנו להחליק באף משחק. בבית מול מידלסברו זה נראה קל, אבל אם אתה נותן ליריבה הזדמנות אתה יכול למצוא את עצמך בצרות. אחרי המשחק נתתי רק חיבוקים גדולים לכל השחקנים על מה שעשו במהלך המשחק. זו תוצאה גדולה עבורנו. אנחנו הולכים צעד אחר צעד ואז האליפות תגיע".

 

הפרשנים בממלכה החמיאו להתנהלות של מאמן צ'לסי, שמצליח להפיק את המיטב השחקנים העומדים לרשותו. "קונטה מפעיל את כל הסגל שלו ולא רק שחקנים בודדים כדי להגיע לתוצאות המקוות".




ג'ון טרי. יעבור ליונייטד? צילום: gettyimages

 

בעניין אחר, בכלי התקשורת המליצו למאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו להחתים בעונה הבאה את ג'ון טרי שכבר הודיע שיעזוב את צ'לסי בקיץ. לטענתם כמו שמוריניו הצליח בהחתמת זלאטן איברהימוביץ', הבלם הוותיק יביא הרבה יציבות להגנה גם בגילו המבוגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי