"קספר שמייכל מתקרב למנצ'סטר יונייטד"

קספר שמייכל
קספר שמייכל | Gettyimages

ע"פ הדיווח השדים האדומים מקדימים את הסיטי במירוץ אחרי שוער לסטר ובנו של פטר האגדי. וגם: כך יונייטד תצרף את גריזמן

(גודל טקסט)
האם מנצ'סטר יונייטד בדרך לרכישה מרגשת? על פי הדיווחים היום (שני) השדים האדומים מובילים על מנצ'סטר סיטי במרדף אחרי קספר שמייכל (30), שוערה של לסטר סיטי ובנו של שוער העבר האגדי פטר שמייכל, אחד השחקנים הגדולים בתולדות השדים האדומים. אגב, גם אם יעבור לסיטי יהיה מדובר בסגירת מעל מסוימת שכן אביו שיחק גם אצל הסיטיזנס.


שמייכל ג'וניור עתיד להחליף את דויד דה חאה, אם זה יעבור בקיץ לריאל מדריד. השוער הדני אמנם מחזיק בחוזה חדש לעוד חמש שנים בשועלים, אך קשה לראות כיצד ידחה הצעה אם זו תגיע. עוד אינדיקציה לכך ששמייכל יגיע לאולד טראפורד היא העובדה כי עבר לסוכן האיטלקי לוקה באצ'קריני, שנהנה מיחסים מצוינים עם מועדון הפאר. 


ביונייטד מאמינים: אם נעפיל לצ'מפיונס נוכל להביא את גריזמן



זה לא סוד שהמטרה המרכזית של יונייטד בחלון העברות הקרוב היא להנחית את אנטואן גריזמן בקבוצה. הסופרסטאר הצרפתי של אתלטיקו מדריד נחשב על ידי רבים לשחקן השלישי בטיבו בעולם וביונייטד יודעים שהחתמה של שחקן במעמד כזה היא מפגן כוח אדיר, בטח כשריאל וברצלונה גם כן לוטשות עיניים לכיוונו.

 

מוריניו רואה בגריזמן כפתרון האולטימטיבי לבעיית הבקעת השערים של הקבוצה ואחרי שלוש שנים עם מאמן קשוח כמו סימונה הוא מאמין שהצרפתי יכול לעמוד בדרישות הטקטיות הגבוהות שלו.

 

מעבר לכך, ביונייטד מודעים לכך שגריזמן הוא אחד מהמותגים החזקים ביותר בעולם הכדורגל ויחד עם הכוח השיווקי של הקבוצה הוא יוכל להחזיר את השדים האדומים למקום הראשון אותו איבדו לריאל מדריד כמותג הכדורגל החזק ביותר. ביונייטד יודעים שאם לא יעפילו לליגת האלופות יהיה קשה מאוד להנחית את גריזמן אך מאמינים שהעובדה שמדובר במועדון גדול בו גריזמן יוכל להפוך לשחקן הטוב בעולם יחד עם הצעה גבוהה מאוד אמורים לשכנע את הצרפתי.

 
אנטואן גריזמן. המלפפון החם של הקיץ (AFP)

במועדון לא חוששים ממעבר לקבוצה אחרת. מעבר ליריבה העירונית ריאל מדריד נראה לא סביר בגלל ההסכם הלא כתוב בין המועדונים ממדריד, בברצלונה הוא ייאלץ להילחם על מקומו מול ניימאר, סוארס ומסי וסיטי תעדיף להתמקד במטרות אחרות. במידה והמועדון כן יצליח להעפיל לאלופות, נראה ששום דבר לא יוכל לעצור את המעבר של גריזמן שצפוי לעלות ליונייטד 100 מיליון יורו לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי