אגוארו בספק לפאלאס, הנהלת הפרמייר-ליג חוששת מסנדרלנד

ג'רמיין דפו סנדרלנד
ג'רמיין דפו סנדרלנד | Gettyimages

ז'סוס עשוי לעלות בהרכב מנצ'סטר סיטי. ראשי הליגה הפצירו ביורדת להמשיך ולהתאמץ נגד הקבוצות שנאבקות על הירידה למען הספורטיביות

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תארח מחר את קריסטל פאלאס במשחק המרכזי במחזור ה-36 של הליגה האנגלית, כשהיא מקווה להתקרב לכרטיס לליגת האלופות. סוונזי והאל ינסו לברוח מהתחתית הבוערת. 

שתי הקבוצות חוששות שאם תסיימנה את העונה עם מספרים שווים בכל המדדים, רק משחק פלייאוף יקבע את היורדת השלישית. משחק כזה יתקיים באיצטדיון נייטרלי. אולד טראפורד או וילה פארק. כעת סוונזי המדורגת 18 מפגרת בשתי נקודות אחרי האל, והפרש השערים שלה טוב בשניים. אם לבסוף יהיה שוויון מוחלט, זו תהיה פעם ראשונה בהיסטוריה.
 


מנצ'סטר סיטי – פאלאס (14:00, ספורט2)

הסיטיזנס  במקום הרביעי ומקווים לנצח את ארבעת המשחקים שנותרו להם על מנת להבטיח את הכרטיס לצ'מפיונס. דויד סילבה שהיה פצוע ובספק למשחק חזר לאימונים, אבל גם הוא וגם ג'ון סטונס עשויים להיעדר.

סרחיו אגוארו שכבש 13 שערים ב-14 המשחקים האחרונים בספק למשחק. הוא נפצע נגד מילדסברו ואם לא יהיה כשיר גבריאל ז'סוס יעלה במקומו. בפאלאס יש בעיה קשה בהגנה אחרי שממאדו סאקו וסקוט דאן פצועים. יוהאן קאביי עשוי לחזור אחרי שהחמיץ את המשחק מול ברנלי. 



אגוארו וז'סוס. פפ ממשיך להחליף ביניהם
ז'סוס וגוארו. פפ ממשיך להחליף ביניהם (gettyimages)



 

פפ גווארדיולה אמר שהיכולת של הסיטי בבית תקבע אם תעלה לליגת האלופות, ולכן הקבוצה יכולה להיות מעודדת. יש לה שלושה משחקי בית רצופים (פאלאס, לסטר ו-ווסט ברומיץ) לפני משחק חוץ אחרון (ווטפורד). "זה משחק קשה נגד קבוצה שרוצה להישאר בליגה, אבל לכולם יש משחקים קשים", אמר פפ. 

סיטי ניצחה 8 מ-9 משחקיה האחרונים נגד פאלאס שניצחה לאחרונה את ארסנל, צ'לסי וליברפול. הניצחון האחרון של הנשרים במנצ'סטר היה ב-1991, אבל התכולים לא יציבים וניצחו רק שני משחקי ליגה אחרונים מתוך שמונה.

האל סיטי – סנדרלנד (17:00, ספורט2)

לכאורה משחק קל למארחים אחרי שסנדרלנד ירדה ליגה. הקבוצה חייבת ניצחון בכל מחיר כדי לברוח מהירידה, ומדורגת מעל הקו האדום רק שתי נקודות מסוונזי. המנג'ר של האל, מרקו סילבה, הוזכר כמועמד לאמן את פורטו בשנה הבאה אחרי שגילה יכולת אימון מרשימה עם הטייגרס. 

האל ניצחה ארבעה משחקי ליגה רצופים בבית וסיימה ב-0:0 מול סאות'המפטון בחוץ. גם ווטפורד, ווסטהאם וסאו'תהמפטון מתעניינות במנג'ר שאימן לפני כן את אולימפיאקוס. שימו לב להארי מקגווייר מהאל שהחמיץ רק משחק אחד מ-15 אותם ניהל סילבה. הבלם נמצא בשיא הקריירה שלו ורוצה להשיב למנג'ר על שנתן לו מקום קבוע בהרכב. 



מרקו סילבה. מבוקש
מרקו סילבה. מבוקש (gettyimages)
 

סנדרלנד תשחק תפקיד מרכזי בשאלה מי תרד. במחזור הבא היא משחקת נגד סוונזי, כך שבהנהלת הפרמייר-ליג ביקשו מה"חתולים השחורים" לתת את המיטב למרות הירידה ולא להתפרק. ג'רמיין דפו שכבש 14 שערים העונה צפוי לשחק בסנדרלנד. אגב, דיוויד מויס רוצה להישאר בסנדרלנד ולאמן במטרה להחזיר אותה לליגה הבכירה, אבל דורש מהמבעלים אליס שורט להקים קבוצה כמעט חדשה ולעשות רכש מאסיבי תוך מכירת השחקנים בסגל הקיים. 

סוונזי – אברטון (19:30)

מנג'ר הברבורים, פול קלמנט, אמר שהוא רוצה להימנע ממצב אפשרי ששתי הקבוצות תסיימנה עם אותם מדדים את הליגה ואז ייקבע משחק פלייאוף ליורדת השלישית. שלושת המדדים הקובעים הם נקודות (כרגע 34 להאל, 32 לסוונזי). הפרש שערים (כרגע האל 31- וסוונזי 29-) וכיבוש שערים. כרגע סוונזי 40 והאל 36.    

"זה אפשרי שיהיה משחק פלייאוף, כי אנחנו מאוד קרובים בכל המדדים", אמר קלמנט. נראה שלסוונזי משחקים יותר קלים (אברטון, סנדרלנד, ווסט ברומיץ') לעומת האל (סנדרלנד, פאלאס, טוטנהאם). 
 

יתר המשחקים:

בורנמות' – סטוק (17:00)

ברנלי – ווסט ברומיץ' (17:00)

לסטר – ווטפורד (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי