רק רשת: בברזיל אפילו השופט חגג את האליפות

פלמנגו חוגגת אליפות
פלמנגו חוגגת אליפות | AFP

וגם: בירם כיאל וברייטון מסכמים עונה נפלאה, דני וולבק "עשה תיירי הנרי", המדים של מנצ'סטר יונייטד לעונה הבאה והאליפות המרגשת של שאפקואנסה

(גודל טקסט)
17:15: נאפולי הודיעה על שיתוף פעולה עם טינדר
לפני מספר ימים ביקשה נאפולי מאוהדיה לברך את החלוץ ארקדיוש מיליק לרגל חזרתו למגרשים באמצעות אפליקציית ההיכרויות "טינדר", וכעת נודע כי הצדדים חתמו על הסכם חסות. 


נאפולי הוא מועדון הכדורגל הראשון בעולם שחותם עם אפליקציית ההיכרויות "טינדר" על הסכם חסות, ומסתבר כי גם חלוץ נבחרת פולין עצמו חתם עם טינדר על הסכם חסות – האפליקציה תאפשר לאוהדים מרחבי העולם לתקשר עם מיליק ישירות.


Napoli encourage fans to send striker Arkadiusz Milik a welcome back message on TINDER to meet himpic.twitter.com/ZN77coQHCK

— 101 Great Goals (@101greatgoals) May 3, 2017


16:40: נחשפו המדים של פאריס סן ז'רמן לעונה הבאה?
בטוויטר פורסמה תמונה של כביכול מדי הבית של מי שככל הנראה סגנית אלופת צרפת. דעתכם?


Leaked!

PSG's home kit for 2017/2018



Via @LorenzKongpic.twitter.com/2r1n6s4qUX

— 101 Great Goals (@101greatgoals) May 8, 2017


16:00: מאור בוזגלו עם התספורת המטורפת לכבוד האליפות
בשעות הבוקר (ראו בהמשך הבלוג) חשף מיכאל אוחנה את שערו שעבר שינוי לכבוד האליפות ותהינו אם הפועל באר שבע כולה צבעה את השיער או לא. אז התשובה היא שלא, אבל מאור בוזגלו עשה שינוי דרמטי הרבה יותר.


לא הצלחתי למצוא מילים לתאר pic.twitter.com/Fpu1UsoedQ

— The red one (@HBS_Fan) May 8, 2017


14:30: נחשפו מדי החוץ של מנצ'סטר יונייטד לעונה הבאה?
בטוויטר פורסמה תמונה שככל הנראה חושפת את מדי החוץ של השדים האדומים לעונה הבאה. נותר רק להמתין ולראות אם אכן אלו יהיו מדי החוץ – ככל הנראה כבר בעוד יומיים, בשלישי, נדע את התשובה.

Manchester United's away kit for 2017/2018

Via @EleteTSC

pic.twitter.com/q4qKECKLoC

— 101 Great Goals (@101greatgoals) May 8, 2017


13:30: אפילו השופט חגג בשער של פלמנגו
הלילה נערך במראקנה בריו דה ז'ניירו גומלין גמר הקאריוקה שהפגיש בין פלמנגו לפלומיננזה, ואחרי 0:1 במשחק הראשון ניצחה המארחת 1:2 שהבטיח את האליפות. בברזיל לא הצליחו להתעלם מכך שאפילו השופט חגג עם פלמנגו את האליפות.


O engraçado é que até o juiz comemorou no gol do Flamengo. Que hilário! Arbitragem ridícula! Falta clara do Rever. Só assim mesmo! pic.twitter.com/kHoEj3qEUM

— Mateus Duque (@mateusduque) May 8, 2017


13:15: ברשתות החברתיות לא עושים חיים קלים לדקל קינן
מכבי תל אביב ניצחה אתמול 0:2 את מכבי חיפה, כאשר את השער הראשון הבקיע כידוע וידאר קיארטנסון לאחר שעבר באומנות את דקל קינן, בלם הירוקים שאיבד שיווי משקל, נפל והחשש הוא שמדובר בפציעה שתשביתו לתקופה ארוכה. מאז אותו רגע נעשות השוואות רבות בין הבלם לבין הלהיט החדש שכובש את המדינה, "ספינר".


WANT! pic.twitter.com/gsKTlnp41k

— happy idrissou biton (@happy_idrissou) May 8, 2017


12:15: גם העיתונאים בחרו באנגולו קאנטה לשחקן העונה
אחרי שקשר צ'לסי נבחר לשחקן העונה על ידי שחקני הפרמייר-ליג, כעת גם העיתונאים המסקרים את הפרמייר-ליג בחרו בקשר הצרפתי שהגיע הקיץ מלסטר והוא בדרכו לאליפות שנייה ברציפות. במקום השני סיים אדן הזאר מצ'לסי ובמקום השלישי דלה עלי מטוטנהאם.


N'Golo Kanté‘s Premier League season by numbers so far:

33 games
1773 passes completed
74 tackles won
79 interceptions
 https://t.co/NgaYfU5Ggv

— Squawka Football (@Squawka) May 8, 2017


11:35: שחקני הפועל באר שבע מתכננים הפתעה לקראת הנפת הצלחת?
מיכאל אוחנה העלה אתמול בערב תמונה ובה חשף את צבע שערו לכבוד האליפות, וברשתות החברתיות תוהים האוהדים מבירת הנגב האם גם שאר שחקני הפועל באר שבע צבעו את שיערם לכבוד האליפות השנייה ברציפות. נותר לנו רק להמתין ולראות.


מיכאל אוחנה, אהלן ערב טוב
(לפתוח את התמונה) pic.twitter.com/2r8xR4TsVw

— The red one (@HBS_Fan) May 7, 2017


11:30: אליפות לשאפקואנסה, ניצולי ההתרסקות חגגו על הדשא
שאפקואנסה חגגה הלילה את אליפות סנטה קטרינה שנה שנייה ברציפות ובפעם הרביעית בסך הכל, אבל הייתה זו האליפות המרגשת והחגיגית מכולן לאור העובדה שהיא הראשונה מאז התרסקות המטוס בדרך לגמר הקופה סודאמריקנה. על כר הדשא הלילה ניתן היה לראות בין החוגגים גם את ג'קסון פולמן ואלאן רושל, שני שחקני הקבוצה ששרדו את התרסקות המטוס ונמצאים בשלבים מתקדמים של הליך השיקום.


Chapecoense plane crash survivors Jackson Follmann and Alan Ruschel, celebrate their team's Catarinense title  pic.twitter.com/kmM00MLXjO

— Juan Direction (@JuanDirection58) May 8, 2017


10:50: עשור אחרי השער של הנרי, עשה זאת וולבק
ארסנל חגגה אתמול 0:2 יוקרתי על מנצ'סטר יונייטד, שלוש נקודות שהשאירו את ארסנל בתמונת הטופ-4 ובנוסף אפשרו לוונגר להכניע את יריבו ז'וזה מוריניו. מה ששימח לא פחות את התותחנים היה שערו של דני וולבק, שבנגיחה קבע את תוצאת המשחק ושיחזר כמעט במדויק את הביצוע של תיירי הנרי, גם כן מול השדים האדומים, ב-2007. מה דעתכם על הדמיון?


: Danny Welbeck's header vs. Man United today & Thierry Henry's header vs. Man United in 2007. [@CalArsenal] #afcpic.twitter.com/6LGEuPMi1h

— afcvideo (@afcvideo) May 7, 2017


10:30: כיאל הפסיד אליפות, אבל חגג עלייה לפרמייר-ליג

ברייטון אמנם פספסה את אליפות הצ'מפיונשיפ במחזור סיום העונה, אבל תומר חמד, בירם כיאל והשחפים בכל זאת חגגו פעם נוספת את עלייתם לפרמייר-ליג.

אתמול, על אף המעידה שהובילה לירידתם למקום השני, החלו לסכם שחקני הקבוצה את העונה וביניהם היה גם בירם כיאל שכתב בחשבון האינסטגרם: "איזו עונה זו הייתה! מאמץ אדיר של השחקנים והצוות העלה אותנו לפרמייר-ליג. לכם, האוהדים, תודה רבה על התמיכה העונה בבית ובחוץ, זה היה מדהים. תיהנו מהחגים ותהיו מוכנים לאתגר בעונה הבאה" וקינח במה שהפך לשיר העלייה של ברייטון, "We are going up Say we are going up".


10:00: תמונות עירום של כוכבות ה-UFC הופצו ברשת
סערה ב-UFC. תמונות עירום של ארבע מכוכבות הענף דלפו לרשת. מדובר בתמונות פרטיות של אנג'לה מגאנה, ראקל פנינגטון, ג'סמין דיוק וטסיה טורס שככל הנראה נגנבו על ידי האקרים באמצעות טכנולוגיית ה-Cloud. מגאנה הייתה הראשונה להגיב וכתבה ברשתות החברתיות: "מצאתי הרגע תמונות עירום שלי ברשת".


 

#yourmajesty off to bed ready for #bjj tomorrow #UFC #mma #puertorico #needtowashtheplaymakeupoff #nakedfirst

A post shared by Angela Magana (@angelamagana1) on



 

 

Thanks for the headsup @rowdybec #uhoh #docelebritiesgetintroubleforthis #bringitonbitches

A post shared by Angela Magana (@angelamagana1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי