צפו: ארסנל גברה 0:2 על סאות'המפטון והתקרבה לטופ 4

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

סאנצ'ס (60) וז'ירו (82) סידרו ניצחון יקר במשחק ההשלמה, התותחנים רחוקים שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

ארסנל, למרות העונה הקשה שהיא עוברת, עשויה בסופו של דבר בכל זאת לשחק במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה לאחר שגברה הערב (רביעי) 0:2 על סאות'המפטון בחוץ במשחק ההשלמה מהמחזור ה-26.

התותחנים, הממוקמים במקום החמישי (עברו את מנצ'סטר יונייטד בנקודה), נמצאים בפיגור של 3 נקודות ממנצ'סטר סיטי הרביעית כשהשתיים שיחקו 35 משחקים. המרחק מליברפול השלישית הוא אמנם 4 נקודות, אך לארסנל משחק חסר ביחס למייטירדס. המקום השלישי יוליך ישירות לליגת האלופות בעוד המקום הרביעי יעניק כרטיס לשלב הפלייאוף.  החדשות הרעות מבחינת ארסן ונגר המושמץ הן הפציעה של אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שאילצה אותו לצאת בדקה ה-36. 

אחרי מחצית מאופסת, היה זה אלכסיס סאנצ'ס שכבש מקרוב (60), אחרי בישול של מסוט אוזיל. אוליבייה ז'ירו חתם את התוצאה עם נגיחה מקרוב (82). היה זה ניצחון שני ברציפות אחרי ה-0:2 על מנצ'סטר יונייטד במשחק הליגה הקודם. החבורה של קלוד פואל כבר סיימה את העונה למעשה ועבורה היה מדובר במשחק לפרוטוקול אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגה כבר, אך גם איבדה סיכוי להגיע לליגה האירופית, כמו שעשתה בעונה שעברה. הסיינטס השלימו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי