רק רשת: מרסלינו חתם לשנתיים כמאמן ולנסיה

מרסלינו. המסר של ויאריאל ברור
מרסלינו. המסר של ויאריאל ברור | צילום: AFP

וגם: שחקני מכבי ת"א משחקים איקס עיגול, אוהדי אתלטיקו לקחו מזכרת אחרונה מהאיצטדיון המיתולוגי, נחשפו המדים החדשים של ברצלונה לעונה הבאה ופוגבה יככב על עטיפת פיפ"א 18

(גודל טקסט)
19:44: שחקני מכבי ת"א משחקים איקס עיגול
שחקני מכבי ת"א ערכו היום תחרות משעשעת באימון והציגו את משחק האיקס עיגול המסורתי בצורה שונה.







16:00: מרסלינו מונה למאמן ולנסיה

אחרי עונה לא פשוטה מבחינתה שכללה פיטורים של פאקו אייסטרן, צ'זארה פראנדלי ומינוי זמני של וורו רודריגס, ולנסיה הודיעה רשמית על מינויו של מרסלינו גארסיה טוראל כמאמן הקבוצה בעונה הבאה.

מרסלינו בן ה-51 אימן בשלוש השנים האחרונות את ויאריאל ממנה פוטר בקיץ במפתיע, ובעבר אימן גם את סביליה, סראגוסה וראסינג סנטאנדר, ועל פי דיווחים ירצה לראות מחוץ למועדון את דייגו אלבס, אנצו פרס ולואיס נאני.




Official Statement https://t.co/mQs4VsEhkQ

— Valencia CF English (@valenciacf_en) May 11, 2017


14:00: הסבא הגיע בהפתעה, היא החזירה בשלושער
סיפור נהדר חשפה טוני דאגן, המשחקת בעמדת החלוץ בקבוצת הנשים של מנצ'סטר סיטי ובנבחרת אנגליה. דאגן הבקיעה שלושה שערים בניצחון על בריסטול סיטי והעלתה לחשבון הטוויטר האישי תמונה שלה רצה ליציע, שם מתברר ישב מבלי שהיא ידעה על כך סבא שלה שבא לצפות בנכדתו. 


When your grandad drives on his own from Liverpool-Bristol to surprise you at a game, you better repay him with a hat-trick! For you pop pic.twitter.com/XeH4fWuvcf

— Toni Duggan (@toniduggan) May 10, 2017



12:30: אריגו סאקי הולך עם יובנטוס בגמר האלופות
אריגו סאקי, מאמן מילאן בעבר וכן המנהל המקצועי של ריאל מדריד בעברו, פירשן לקראת גמר ליגת האלופות בין ריאל ליובנטוס וטען: "יובנטוס עדיפה בגלל שההגנה של ריאל מדריד בינונית לחלוטין. חוץ מסרחיו ראמוס אני לא רואה שם שחקן ברמה גבוהה. לא בטוח שהם יצליחו להכשיר את דני קרבאחל בזמן לגמר", אמר סאקי.


על יובנטוס אמר: "הם חזקים. הם נראים כמו טנק והביטחון שלהם גובר ממשחק למשחק באלופות. הם כבר השיגו דבר גדול אחרי שעלו פעם שנייה בשלוש השנים האחרונות לגמר. הם נושאים את הדגל של הכדורגל האיטלקי באירופה. מגיע להם קרדיט ענק על זה".
12:10: דייגו גודין לא ישוב לשחק העונה
הבלם האורוגוואי של אתלטיקו מדריד, דייגו גודין, הורחק לשלושה משחקים לאחר שאמר לשופט במשחק הליגה מול אייבר "אתה לא רואה, תרכיב משקפיים" ולמעשה גמר את העונה. 


OFFICIAL: Diego Godín has been given a 3-game #LaLiga ban for telling an official to "put on some glasses" after being send off vs. Eibar. pic.twitter.com/dI1Ydurq9f

— Squawka News (@SquawkaNews) May 11, 2017

11:50: הנבחרת האולימפית תפגוש את ארה"ב ב

הגרלת הבתים לאונברסטיאדה, שתחל ב-19.8 בטייפה שבטיוואן ושם תייצג את ישראל הנבחרת האולימפית בהדרכת בהדרכת אריאל בית הלחמי ועופר רחימי, נערכה היום ונקבע שישראל תשחק בבית 4 עם רוסיה, ליטא, אוסטרליה, אוקראינה ומוזמביק. 


ישראל תפתח את משחקיה ב-20.8 נגד ליטא ותסיים נגד אוקראינה ב-25.5. שתי הראשונות יעלו לשחק על מקומות 1-8 והבית יצטלב עם בית 3 החזק, המונה נבחרות כמו ארצות הברית וארגנטינה.


11:00: אוהדי אתלטיקו לקחו הביתה כיסאות מהוויסנטה קלדרון

אחרי הניצחון 1:2 על ריאל מדריד בדרבי האחרון בוויסנטה קלדרון, נצפו אוהדי אתלטיקו מדריד עוקרים ולוקחים כמזכרת אחרונה כיסאות מהאיצטדיון המיתולוגי שנבנה ב-1966, אותו יעזבו בתום העונה לטובת המעבר ל"וונדה מטרופוליטנו" החדש.

El Frente Atlético se lleva las sillas del fondo del Calderón https://t.co/MKqJGWY5ou#UCLpic.twitter.com/6HIkprueFx

— MARCA (@marca) May 10, 2017


10:30: נחשפה התלבושת של ברצלונה לעונה הבאה

עוד לא ברור מי יאמן את ברצלונה אחרי לואיס אנריקה, אבל האתר Foot Headlines חשף את תלבושת הבית של הבלאוגרנה לעונת 2017/18 עם הספונסר החדש "ראקוטן".



בגדי הבלאוגרנה החדשים (Footyheadlines)


09:00: ליאו מסי הצליח להדהים את שחקני ברצלונה באימון
את המשחק "אחד באמצע" כנראה כולכם מכירים, כאשר השחקנים מתמסרים ביניהם ומותר לכל אחד בכל פעם לגעת בכדור פעם אחת בלבד, אבל למה שעשה ליאו מסי באימון גם חבריו התקשו להישאר אדישים. אל תחמיצו


Messi is unreal.. pic.twitter.com/CcXBO4kSHY

— Leo Messi (@messi10stats) May 11, 2017


08:10: דאבור שוקר משוכנע שריאל תזכה בליגת האלופות
שעות ספורות אחרי שריאל מדריד גברה על אתלטיקו בסיכום שני חצאי גמר ליגת האלופות והעפילה לגמר שם ממתינה יובנטוס, החלוץ הקרואטי בעבר דאבור שוקר, מי שזכה עם הבלאנקוס בליגת האלופות ב-1998 על חשבון יובנטוס, טען כי לדעתו זו תהיה הפעם הראשונה בעידן ליגת האלופות שקבוצה תזכה פעמיים ברציפות. 


"הסיכויים הם 50-50, יובנטוס קבוצה מעולה עם שחקנים רעבים לזכות בגביע, אבל ריאל תמיד פייבוריטית – זו הקבוצה הטובה בעולם. את הגמר ב-98 אני זוכר כאילו הוא היה אתמול, היו ציפיות מאיתנו ולכן זוכרים אותנו גם אחרי 20 שנה".


08:00: מה אתם אומרים על הסטייל של שאקיל אוניל?
אחד הסנטרים הגדולים בתולדות ה-NBA, שאקיל אוניל, הפך לאחד הפאנליסטים המובילים בסיקור המשחק בארה"ב, ולאו דווקא הוא מגיע לכותרות בזכות הבנתו בכדורסל. הפעם הוא עורר סערה ברשת בשל בחירת הבגדים אותם לבש לשידור.

Shaq, fashion icon. pic.twitter.com/aGNZpmPE7I

— SB Nation (@SBNation) May 11, 2017


07:30: נבחר השחקן שיככב על עטיפת המשחק "פיפ"א 2018"

כמדי שנה, לקראת סיום עונת הכדורגל, כאשר הליגות לקראת הכרעה ותמונת הזוכות בתארים מתבהרת, חובבי הענף מתחילים לעסוק בשאלה אחת לגמרי – מי יהיה הכוכב שיזכה לככב על עטיפת המשחק "פיפ"א". בעונה שעברה נבחר במפתיע מרקו רויס, נראה שב-2018 יהיה זה כוכב גדול הרבה יותר.


לפי הפרסום הבוקר ב"הסאן", השחקן שנבחר לעטיפת המשחק בעונה הבאה הוא לא אחר מפול פוגבה, קשר מנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת ששבר כידוע את שיא ההעברות בעולם בקיץ שעבר. לפניו היו אלה ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו ובשנה האחרונה כאמור לעיל כוכב דורטמונד מרקו רויס שגבר על אדן הזאר, אנטוני מרסיאל וחאמס רודריגס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי