ונגר רוצה את למאר לעונה הבאה. מאחרז למארסיי?

למאר
למאר | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל, עם עוד רמז אפשרי להישארותו, רוצה לחזק את הקבוצה עם קשר מונאקו, כשגם ואן דייק ולקאזט הוזכרו. הקבוצה מדרום צרפת מעוניינת בקשר לסטר

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)
ארסנל כבר עם הפנים לעונה הבאה, ולפי דיווח ב"מירור" מנג'ר התותחנים ארסן ונגר מעוניין בקשר מונאקו תומא למאר כחיזוק למרכז המגרש בקיץ הקרוב.

הדחיפה של המנג'ר הצרפתי להעברה עשויה אולי להעיד על עתידו, לאחר שטרם הודיע אם יישאר בלונדון בעונה הבאה. ונגר ידוע כמעריץ גדול של הקשר בן ה-21 עוד לפני שהגיע מקאן למונאקו ב-2015 וכעת תג המחיר שלו נע סביב ה-25 מיליון ליש"ט. בנוסף, למאר רשם עד כה שתי הופעות בנבחרת צרפת הבוגרת.



ונגר. עוד רמז להישארות? (Gettyimages)

 

אחרי הכישלון העונה, בארסנל נואשים לבנות מחדש את הקבוצה כשבנוסף ללמאר שנמצא בראש רשימת הרכש הוזכרו גם שמותיהם של מגנה השמאלי של שאלקה סיאד קולשסינאץ' הבוסני שיוכל להגיע בהערב חופשית, הבלם וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון בו מעוניינת גם צ'לסי וחלוץ ליון אלכסנדר לקאזט.

שחקן שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה מהפרמייר-ליג לליגה הצרפתית הוא קשר לסטר ריאד מאחרז בו מעוניינת מארסיי. הקבוצה מדרום צרפת ששייכת לאיש העסקים האמריקאי פרנק מקורט שרוצה להחזיר את הקבוצה לימי התהילה שלה, החזירה לשורותיה את דימיטרי פאייט מווסטהאם בינואר האחרון והוזכרה גם כמעוניינת בחלוץ התותחנים אוליבייה ז'ירו.



מאחרז. יחגוג עונה הבאה בסטאד ולודרום? (Gettyimages)

 

כעת מעוניינים במארסיי גם בשחקן השנה בפרמייר-ליג בעונה החולפת אותו ינסו לפתות בעזרת חוזה שמן כדי שיעזור לקבוצה לחזור לליגת האלופות, בנוסף להתעניינות בקשר המועמדת לירידה קריסטל פאלאס יוהאן קבאיי, בו התעניינה בעבר אך נרתעה מתג המחיר שלו שעמר על 16 מיליון ליש"ט. כעת תעשה הקבוצה הצרפתית ניסיון נוסף לזכות בשירותיו של הקשר בן ה-31.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי