צפו: 0:4 אדיר לליברפול אצל ווסטהאם. האל ירדה

ליברפול
ליברפול | Gettimages

צמד של קוטיניו (שלא חגג) קירב חניכיו של קלופ לליגת האלופות. קריסטל פאלאס הורידה את העולה החדשה עם 0:4 ונשארה בעצמה

(גודל טקסט)

ליברפול הביסה  0:4 בחוץ את ווסטהאם ושיפרה משמעותית את סיכוייה לסיים בין ארבע הגדולות ולהשיג את הכרטיס לליגת האלופות אחרי שלוש שנים. המייטי רדס טיפסו למקום השלישי על חשבון מנצ'סטר סיטי ופתחו מרחק של ארבע נקודות מארסנל החמישית.

לשחקניו של יורגן קלופ יש עוד משחק אחד בבית מול מידלסברו. ניצחון והם בטופ4 בלי קשר למה שיעשו התותחנים. החשיבות של ה-0:4 היא שליברפול פתחה פער בהפרש שערים שעשוי לאפשר לה את המקום גם במקרה של הפסד מול בורו (בתנאי שארסנל תשיג רק 4 מ-6).

האל  נשרה לצ'מפיונשיפ אחרי עונה בלבד, לאחר שהובסה 4:0 אצל קריסטל פאלאס . הנשרים מצדם נותרו בפרמייר-ליג.

ווסטהאם – ליברפול 4:0
היעדרותו של רוברטו פירמינו אילצה את יורגן קלופ לעלות בהרכב עם דניאל סטארדיג' והפנומן הגיב בשער אופייני בדקה ה-35. לצד סטארידג' ברור שקוטיניו יכול לפרוח יותר ואכן הברזילאי כבש שני שערים מרהיבים בתוך ארבע דקות (57 ו-61) ודיבוק אוריגי השלים את החגיגה בדקה ה-76. ג'יורג'יניו ווינאלדום בישל את שני השערים האחרונים.

mko
קוטיניו כבש ולא חגג במיוחד. השערים האחרונים שלו בליברפול? צילום: Getty



קריסטל פאלאס – האל 0:4

הקבוצה של מרקו סילבה אמנם שבה מהקבר, אבל זה לא הספיק כדי לשרוד בפרמייר-ליג. סם אלרדייס נעזר בשני הכוכבים הגדולים שלו כדי לסגור עניין. כבר אחרי שלוש דקות ווילפריד זאהה נעץ את הראשון של פאלאס ובדקה ה-34 ג'ייסון פאנצ'ון סידר לכריסטיאן בנטקה את השני עם ה-15 שלו העונה.

6

במחצית השניה היה זה לוקה מיליבויביץ' שחתם עם פנדל מוצלח בדקה ה-85 וקבע שהאל לא תוכל לשרוד כשהיא רחוקה ארבע נקודות מהקו כשנותרו שלוש בלבד בקופה. אם זה לא הספיק, פטריק ואן אנהולט נעץ מסמר כואב נוסף בתוספת הזמן. מרקו סילבה יישאר גם בליגת המשנה?



בנטקה
בנטקה, עונה נהדרת (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי