בסגל חסר וללא ציפיות: מנצ'סטר יונייטד יוצאת לסאות'המפטון

וויין רוני
וויין רוני | Gettyimages

השדים האדומים יצאו למשחק החוץ ללא דויד דה חאה, דיילי בלינד ופול פוגבה (רביעי, 21:45 בספורטHD1). השוער ייפרד מהאולד טראפורד ביום ראשון?

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

עונת הפרמייר-ליג תסתיים ביום ראשון הקרוב, ואחרי שצ'לסי כבר זכתה והוכתרה כאלופה ונקבעו שלוש היורדות לצ'מפיונשיפ, מאבק היחיד שנותר פתוח הוא על הכרטיסים לאירופה ומרבית הקבוצות בחלק העליון עורכות השבוע משחקי השלמה – כך יהיה גם מחר, כאשר סאות'המפטון תארח את מנצ'סטר יונייטד למשחק השלמה מהמחזור ה-28 (21:45, ישיר בספורטHD1).

מנג'ר השדים האדומים ז'וזה מוריניו הצהיר לא אחת שמחזורי סיום העונה מיותרים מבחינתו, הרי שמנצ'סטר יונייטד חושבת על גמר הליגה האירופית בשבוע הבא מול אייאקס, ונראה כי הרוטציה הרחבה ש"המיוחד" עורך בשבועות האחרונים תימשך גם מחר במגרשם של הקדושים בניסיון להגיע בשיא הכשירות למשחק בשבוע הבא שניצחון בו יעניק להם את הכרטיס לליגת האלופות.

לפי דיווחים ראשוניים, ובהמשך למסיבת העיתונאים בה אישר מוריניו שדויד דה חאה יזכה למנוחה באחד משני המחזורים הקרובים, השוער הספרדי כלל לא יצא עם הקבוצה לבית המלון לקראת המשחק ואם כך הדבר המשמעות היא שהוא לא ייכלל בסגל. מכיוון שגם בגמר הליגה האירופית אישר מוריניו שייפתח רומרו, לא מן הנמנע כי משחק הבית ביום ראשון מול קריסטל פאלאס יהיה האחרון של דה חאה בשדים האדומים.


דה חאה. משחקו האחרון ביונייטד ביום ראשון? (Gettyimages)

שחקן נוסף שיזכה בוודאות למנוחה מחר הוא הבלם ההולנדי דיילי בלינד, שיזכה למנוחה. הקפטן וויין רוני, שכבש שלושה שערים בחמש הופעותיו האחרונות, עשוי לפתוח וגם בהגנה נראה כי כריס סמולינג ופיל ג'ונס יזכו לדקות. עוד שחקן שייעדר הוא פול פוגבה, שהמריא להלוויית אביו שהלך לעולמו בתחילת השבוע.

"אני צריך לבנות קבוצה שיודעת להילחם על התוצאה. הפסדנו 2:0 לארסנל ונלחמנו, 2:1 לטוטנהאם ונלחמנו. אנחנו תמיד צריכים להילחם על תוצאת המשחק ואני לא רוצה קבוצה שיחשבו שהיא לא נלחמת", אמר מוריניו במסיבת העיתונאים.


מוריניו באימון. צריך קבוצה שיודעת להילחם (מנצ'סטר יונייטד)

בכל הנוגע לסאות'המפטון, המנג'ר קלוד פואל צפוי להשיב להרכב את המגן סדריק, החלוץ האיטלקי מנולו גביאדיני ואת הקשר דושאן טאדיץ' שלא נכללו בסגל ב-1:2 על מידלסברו משיקולי רוטציה. לסאות'המפטון עדיין יש אפשרות להגיע לליגה האירופית אם תסיים במקום השמיני, תלוי אם יונייטד תזכה באלופות.

סאות'המפטון לא ניצחה את יונייטד בביתה מאז 2003, ופואל התייחס לכך ולעובדה שנכנע למוריניו השנה בגמר גביע הליגה (3:2): "מנצ'סטר יונייטד קבוצה נהדרת בכל הרכב בו היא תעלה. הם ינסו לקחת נקודות מאיתנו", אמר המאמן שיש שמועות לגבי עזיבה אפשרית שלו בסיום העונה על אף העפלה לגמר גביע הליגה לאור העובדה שערב המחזור הם במקום התשיעי, "יש שמועות שלא יסיחו את דעתי. הדבר הכי חשוב הוא לסיים טוב את הליגה. יש לי חוזה לשלוש שנים נוספות ומדובר בפרויקט עבורי ואני שמח להיות כאן"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי