גבריאל ז'סוס: "חייבים להשאיר את אגוארו בסיטי"

גבריאל ז'סוס. נוסק
גבריאל ז'סוס. נוסק | צילום: gettyimages

הלהיט הברזילאי של מנצ'סטר סיטי בראיון ראשון בממלכה: "ניימאר ניסה לשכנע אותי לעבור לברצלונה, אבל הבנתי שכאן אוכל לשחק יותר. גווארדיולה שכנע אותי"

(גודל טקסט)

 חלוץ מנצ'סטר סיטי, גבריאל ז'סוס, נחשב לאחד הכישרונות הצעירים הגדולים בכדורגל העולמי וחצי העונה הראשונה שלו בפרמייר-ליג מדהימה. שישה שערים הוא כבש בשבעה משחקים בהם פתח בהרכב, ואחרי ששם מאחור את הפציעה התפנה לראיון מיוחד בממלכה.

מי שהיה המודל לחיקוי שלו הוא החלוץ הברזילאי רונאלדו, היום אחד מאנשי הצוות שמקיפים את הכוכב עולה. "תמיד הערצתי את רונאלדו ולמדתי ממנו. עכשיו כשאני מכיר אותו זה עוד יותר טוב. לפעמים משווים בינינו, אבל זה קשה קצת. הוא היה מיוחד במינו כמו ניימאר וכמו רונאלדיניו. גם צעירים נוספים שיגיעו יהיו יחודיים".

ז'סוס משתף העונה פעולה עם סרחיו אגוארו, הכוכב הכי גדול של מנצ'סטר סיטי, ולאפשרות שהארגנטינאי יעזוב התייחס הברזילאי בביטול: "אגוארו שחקן חשוב וחיוני למועדון. מהרגע הראשון שהגיע לקבוצה הוא היה כוכב גדול. הייתה לו קריירה מדהימה כאן והוא עזר מאוד למועדון. כל האוהדים ואנחנו השחקנים רוצים שיישאר. אנחנו יכולים להצליח ביחד. מאז שפגשתי אותו הבנתי שהוא בחור מאוד נחמד והוא קיבל אותי יפה מאוד. תמיד ידעתי שהוא מוכשר, אבל שמחתי גם לגלות שהוא בן אדם טוב, צנוע, כריזמטי. פפ גווארדיולה מצא את השיטה לאפשר לשנינו לשחק ביחד ושנינו שיחקנו נגד ווסט ברומיץ'. אני יודע שיהיו משחקים שאשחק ויהיו כאלה שלא. את זה יחליט הבוס".


ז'סוס עם אגוארו. "קון חייב להישאר בסיטי" (Gettyimages)

ז'סוס הסביר לראשונה מדוע בחר במנצ'סטר סיטי על פני ברצלונה: "היה לי רגע קשה כשהייתי צריך לבחור קבוצה. ניימאר דיבר איתי באולימפיאדת ריו וניסה לשכנע אותי לעבור לברצלונה. הוא דיבר איתי על העיר ועל כך שמזג האוויר דומה לזה בברזיל. היססתי, כי ברצלונה מועדון ענק, אבל הבנתי שאוכל לעבור למועדון בו יהיו לי יותר סיכויים לשחק. זה עשה את ההבדל. גם העובדה שפפ גווארדיולה התקשר אלי ושכנע אותי לבוא השפיעה. כולם יודעים שהוא מאמן גדול, אבל כשאתה מכיר אותו אישית אתה מבין שהוא גם בן אדם טוב. הוא אמיתי וגלוי ולכד את תשומת לבי".

לז'סוס יש קעקוע של הפאבלה בה נולד בז'רדים פארי בסאו פאולו: "הלוואי שיכולתי להביא את כל השכנים שלי בפאבלה למנצ'סטר. זה המקום בו נולדתי וחונכתי. שם עשיתי את הצעדים הראשונים להגשמת החלום. זה קעקוע לא רק על גופי אלא בליבי".

לסיום נשאל על הקשר לישו והאמונה שלו: "בחרתי במספר 33, כי לפי האמונה ישו מת בגיל הזה. יש לי אמונה גדולה באלוהים, כי בלעדיו הייתי כלום. ידעתי מראש שאגיע לאנגליה ולא יהיה לי קל, אבל האוהדים והאנשים במועדון עושים את ההבדל לטובה. הבנתי שחשוב מאוד שאראה לאוהדים שאני בן אדם רגיל. אני ממשיך לעשות דברים שעשיתי מגיל צעיר כמו לשיר ולרקוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי