דיווח: קסיאס חתם על זיכרון דברים עם ליברפול

קסיאס
קסיאס | צילום: Gettyimages

השוער בן ה-36 יעזוב את פורטו, ולפי דיווח ב"אס" רצונו לשחק בליגת האלופות יוביל אותו לקבוצה של יורגן קלופ שתשתתף במוקדמות המפעל

(גודל טקסט)

האם איקר קסיאס בדרך למעבר המפתיע של הקיץ? השוער בן ה-36 עשוי להצטרף לליברפול, כך על פי דיווח ב"אס". קסיאס שמסיים חוזה לא ימשיך בפורטו ומעוניין להמשיך לשחק בליגת האלופות. ליברפול, שהעפילה למוקדמות המפעל, מחפשת שוער מנוסה ויורגן קלופ ישמח לקבל את הספרדי הוותיק, .

על פי הדיווח, קסיאס מחזיק בהצעות מסין, טורקיה וקטאר, אך מעדיף את ההצעה של ליברפול ומקורביו אף טוענים שחתם על זיכרון דברים. אותם גורמים טוענים שהשוער הוותיק יהיה מוכן להתחרות על האפודה עם סיימון מיניולה הבלגי. האחרון לא פתח את העונה כשוער הבכיר בשל החתמת לוריס קריוס, אך סיים את העונה בין הקורות וגילה יכולת טובה.

באנגליה הרימו גבה לאור המהלך, אך נראה שהכוונה של קלופ היא להוסיף ניסיון ותחרות ולעזור לגדל את קריוס הצעיר. קסיאס מצדו מעוניין לשחק עונה נוספת בטופ של הכדורגל האירופי.


קסיאס. עונה נוספת בליגת האלופות? (Gettyimages)

קסיאס צפוי לעזוב בכל מקרה את פורטו לאחר שתי עונות, למרות הצעה לחתום לעונה נוספת. השוער רשם 175 הופעות בקריירה בליגת האלופות ושמר העונה 23 פעמים על רשת נקייה במדי הדרקונים שנפרדו אתמול מהמאמן נונו אספיריטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי