ונגר מתעקש: אני האיש המתאים להוביל את ארסנל

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

מאמן התותחנים ממשיך להאמין אחרי ה-1:2 על צ'לסי והזכייה בגביע האנגלי, קוסטה: "אם אעזוב את צ'לסי זה יהיה רק לאתלטיקו מדריד"

(גודל טקסט)
אחרי הזכייה של ארסנל בגביע (1:2 על צ'לסי בגמר) הצהיר המאמן ארסן ונגר שהוא האיש המתאים להוליך את ארסנל: "אני מאמין שכן. אתה לא יכול להיות 35 שנה בפסגת הכדורגל העולמי בלי שאין לך יכולת, אבל זה יהיה הזוי אם יחליטו שאני נשאר או לא רק לפי משחק אחד".

 

בצ'לסי הצהיר דייגו קוסטה שהמעבר שלו לסין לא יתבצע: "יש רק קבוצה אחת שאני יכול לעזוב אליה וזו אתלטיקו מדריד, אבל אין לי כוונת לעזוב. טוב לי כאן ויש לי חוזה לעוד שנתיים. אם המועדון רוצה למכור אותי הבהרתי להם שאני רוצה ללכת רק לאתלטיקו. טוב לי כאן ואנשים מדברים יותר מדי על סין. אם אלך לשם אסכן את השתתפותי בגביע העולמי ברוסיה. אני רוצה לשחק במונדיאל 2018. לא דיברתי עם אתלטיקו מדריד, אבל אם המועדון ירצה למכור אותי למדינה אחרת חוץ מספרד לא אלך".


 

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה המאוכזב תקף את החלטות השיפוט, בעיקר את העובדה שהשער הראשון של אלכסיס סאנצ'ס נכבש בעזרת היד: "אני לא מבין למה השופט אנטוני טיילור לא ביטל את השער של סאנצ'ס. הייתה יד ברורה. נכון שפתחנו לא טוב את המשחק. השחקנים שלי נתנו אחר כך הכל במשחק והתחלנו את המחצית השנייה מצוין. אני לא חושב שוויקטור מוזס היה צריך להיות מורחק. היה מגע קליל בינו לשחקן ארסנל".

 

על העונה הבאה הוסיף האיטלקי: "מה שחשוב כרגע הוא לעשות ניתוח מדויק של העונה האחרונה שהייתה פנטסטית, ולחשוב איך משפרים אותה".




דייגו קוסטה. לא עוזב לשום מקום (gettyimages)



 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי