האדרספילד חוגגת היסטוריה: "השחקנים אגדות, נזכור אותם לעולם"

שחקני האדרספילד חוגגים
שחקני האדרספילד חוגגים | AFP

הטריירים חוזרים לפרמייר-ליג אחרי 45 שנה, יו"ר המועדון בכה. המאמן: "יזכרו את השחקנים האלה, הם רשמו את שמם ליד אגדות"

(גודל טקסט)
בעונה הבאה יהיה עוד דרבי בפרמיירליג. הדרבי בין יורגן קלופ לדייויד ואגנר. ואגנר, מאמן האדרספילד, היה אתמול (שני) אחד האנשים המאושרים באנגליה אחרי שהעלה את קבוצתו לראשונה בתולדותיה לפרמייר-ליג במשחק שהוגדר "מלחמה על 170 מיליון ליש"ט (התקציב שתקבל הקבוצה מהפרמייר-ליג)". ואגנר היה במשך שנים עוזרו של קלופ בדורטמונד וקיבל ממנו הרבה עצות כשהגיע להאדרספילד.

 

הטריירים עשו את מה שנראה עד לא מזמן בלתי אפשרי בזכות 3:4 בדו קרב פנדלים על רדינג בגמר הפלייאוף לעיני כ-90 אלף אוהדים בוומבלי אחרי שפיגרו 3:1 בבעיטות לאחר 0:0 בתום 120 דקות. האדרספילד בכלל הייתה מועמדת לירידה בתחילת העונה וצריך לזכור שבעונה שעברה סיימה במקום ה-19 בלבד. היא חזרה לליגה העליונה לראשונה אחרי 45 שנה.


 

ואגנר אמר בסיום: "השחקנים האלה הם כבר אגדות. נזכור אותם לעולם, כי הם הצליחו עם תקציב נמוך מאוד. הם רשמו את שמם ליד אגדות ששיחקו במועדון כמו ביל שאנקלי (לימים המנג'ר האגדי של ליברפול) ודניס לאו (בעבר כוכב מנצ'סטר יונייטד). אני פשוט לא יכול להאמין להישג הזה".

 

יו"ר המועדון, דין הויל, לא הפסיק לבכות: "זה היום הכי מרגש בחיי. אני אוהד של המועדון מאז 1969 ונוכחתי לדעת היום שחלומות כן יכולים להתגשם".


THE moment! #htafc#terrierspirit#heffingdream (DTS) pic.twitter.com/b5fEU4YPLN

— Huddersfield Town (@htafcdotcom) May 29, 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי