דייגו קוסטה: "קונטה כתב לי שהוא לא רוצה אותי"

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettyimages

חלוץ צ'לסי הדהים בראיון שהעניק אחרי ה-2:2 של ספרד מול קולומביה: "אני עוזב את צ'לסי אחרי ההודעה שהמנג'ר שלח לי. לא יודע מה הבעיה". דיווח: סוכנו ייפגש עם ראשי מילאן

(גודל טקסט)
 דייגו קוסטה הדהים את עולם הכדורגל הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר לאחר ה-2:2 בין נבחרות ספרד לקולומביה הבהיר: "אני עוזב את צ'לסי".


כבר בקיץ שעבר דווח שהחלוץ ייפרד מהבלוז בשל הגעתו של אנטוניו קונטה, אולם המנג'ר האיטלקי, שרק אז הגיע לסטמפורד ברידג', טען פעם אחר פעם כי הוא רואה בדייגו קוסטה חלק מרכזי בקבוצה וכי אין לו שום כוונה לשחררו מהמועדון.




ועם זאת, ועל אף עונה נפלאה בה כבש 20 שערים (השווה את שיאו בפרמייר-ליג מעונת 2014/5) והיה שותף בכיר לזכייה באליפות, הודה: "קונטה שלח לי הודעה וכתב לי שהוא לא בונה עליי לעונה הבאה. זו בושה, העברתי את ההודעה לאנשים בצ'לסי. אני מחפש קבוצה חדשה".


מי שהייתה עד מאוד מעוניינת בדייגו קוסטה היא האקסית אתלטיקו מדריד, שגם החלוץ הודה כי ישמח לשוב אליה, אולם לקבוצה איסור העברות ועל כן הוא יצטרך למצוא מקום אחר לשחק בו. מזה חודשים מדווח כי טיאנג'ין הסינית מעוניינת בשירותיו ומספר מהצעותיה נדחו, אולם בקבוצה מיהרו להכחיש כי פנו לצ'לסי בנושא.


"הודעתי לצ'לסי שאני עוזב אחרי ההודעה של קונטה ושאין אפשרות שאשאר. לא יודע מה הבעיה איתי", המשיך קוסטה, "עכשיו כל שנותר לי זה למצוא קבוצה ולשחק". הדיווחים הראשונים טוענים כי סוכנו של החלוץ, ז'ורז מנדש, ייפגש ביממה הקרובה עם ראשי מילאן בנסיון לסכם עמם על רכישת השחקן, כשנראה כי גם שמו של חאמס רודריגס מריאל מדריד, מיוצג נוסף של מנדש, יעלה בפגישה. צ'לסי מנגד מתכננת לצרף את רומלו לוקאקו, אבל כרגע המחיר שדורשת אברטון עליו, 100 מיליון ליש"ט, גבוה מדי גם לרומן אברמוביץ'.


Video: Diego Costa talking about Antonio Conte and his situation at Chelsea pic.twitter.com/JORmWrFQzX

— ️ (@AddictedT602180oCFC) June 7, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי