חמד וכיאל מול סיטי במחזור הפתיחה, יונייטד נגד ווסטהאם

תומר חמד ברייטון
תומר חמד ברייטון | Gettyiamges

הפרמייר-ליג פרסמה את לוח המשחקים לעונת 2017/18: ברייטון תפגוש את הקבוצה של פפ, השדים האדומים מול הפטישים. ארסנל נגד לסטר. לוח המשחקים המלא בפנים. שידורים ישירים בערוצי ספורט1, 2, 3 ו-4

(גודל טקסט)
 הפרמייר-ליג פרסמה לפני שעה קלה את לוח המשחקים לעונת 2017/18 וכבר על המחזור הראשון מחכה לברייטון של תומר חמד ובירם כיאל אחת האימפריות, מנצ'סטר סיטי. ארסנל תתמודד מול לסטר ויונייטד תפגוש את ווסטהאם.


המחזור הראשון, 12 באוגוסט: ארסנל – לסטר, ברייטון – מנצ'סטר סיטי, צ'לסי – ברנלי, קריסטל פאלאס – האדרספילד, אברטון – סטוק, מנצ'סטר יונייטד – ווסטהאם, ניוקאסל – טוטנהאם, סאות'המפטון – סוונזי, ווטפורד – ליברפול, ווסט ברומיץ' – בורנמות'.




משחקים בולטים נוספים: האלופה צ'לסי תתארח אצל סגניתה טוטנהאם כבר במחזור השני, ליברפול תארח את ארסנל במחזור השלישי ותצא מחזור לאחר מכן למשחק חוץ באיתיחאד אצל מנצ'סטר סיטי. במחזור החמישי ייערך הדרבי הלונדוני הלוהט בין ארסנל לצ'לסי ובשמיני הקרב על אנגליה מגיע לאנפילד כשיונייטד תתארח אצל ליברפול. 


במחזור ה-11 ייערכו שני משחקי ענק כשצ'לסי תפגוש את יונייטד וסיטי תארח את ארסנל. שבועיים לאחר מכן יגיע הרגע הגדול של חמד וכיאל עם משחק חוץ בתאטרון החלומות של מנצ'סטר יונייטד, כשבמקביל ליברפול תתמודד מול צ'לסי. במחזור ה-15 ברייטון תארח את ליברפול וארסנל תפגוש את יונייטד ושבוע לאחר מכן ייערך הדרבי של מנצ'סטר ויפגיש שוב את גווארדיולה ומוריניו. 


לוח המשחקים המלא בציוץ הבא:

Introducing the 2017/18 Matchweek 1 #PLfixtures

Full fixture list ➡️ https://t.co/f5hz3LgZUXpic.twitter.com/XwrlvZfVg2

— Premier League (@premierleague) June 14, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי