צ'לסי לא מוכנה לוותר על קונטה, תקצה 250 מיליון ליש"ט לרכש

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

באלופת אנגליה רוצים לראות את האיטלקי מוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה ומוכנים להפוך אותו למנג'ר עם השכר הגבוה בתולדות המועדון. בונוצ'י וסנדרו על הכוונת

(גודל טקסט)

בצל הדיווחים באיטליה על חוסר שביעות רצונו של אנטוניו קונטה מהתנהלות צ'לסי, במועדון לא מתכוונים לוותר על המנג'ר האיטלקי ומוכנים להקצות עבורו 250 מיליון ליש"ט לרכש בקיץ הקרוב.

אחת המטרות העיקריות של הבלוז היא בלם יובנטוס ונבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י, עליו אלופת אנגליה מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט, וזאת למרות שרק לאחרונה חגג יום הולדת 30. שחקן נוסף של הגברת הזקנה שמעוניינים בו בלונדון הו המגן השמאלי אלכס סנדרו.

גם המו"מ על קשר מונאקו טימו בקאיוקו נמצא בשלבים מתקדמים ובצ'לסי מצפים להודיע בקרוב על חזרתו של החלוץ הבלגי רומלו לוקאקו מאברטון תמורת 75 מיליון ליש"ט בנוסף לחוזים חדשים לכוכבי הקבוצה אדן הזאר וטיבו קורטואה.


בונוצ'י. ישאיר את קונטה בצ'לסי? (Gettyimages)

ואם זה לא מספיק, בקבוצה מתכננים להפוך את קונטה למנג'ר עם החוזה הגבוה בתולדות המועדון עם שכר שנתי של לא פחות מ-10 מיליון ליש"ט. באלופה מאמינים שזה אמור לשכנע את האיטלקי להמשיך להוביל את צ'לסי גם בעונה הבאה לאחר שרק לאחרונה דחה הצעה מפתה מקבוצת "סונינג" ששולטת באינטר לאימון הנראזורי בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי