האם דני אלבס בדרך למנצ'סטר סיטי?

דני אלבס
דני אלבס | AFP

היגוואין פרסם סרטון פרידה מהמגן ועורר סערה ברשת, הברזילאי הגיב: "אל תפרסמו שטויות". הסיכוי להתאחד עם פפ קורץ מאוד לשחקן, שפתח גם חזית מול מראדונה

(גודל טקסט)
מגנה הימני של יובנטוס, דני אלבס, מעוניין לעזוב את הקבוצה וככל הנראה להצטרף למנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה. כך עולה הערב (שבת) במספר דיווחים בתקשורת האיטלקית.


אלבס נותר עם חוזה לעוד שנה אחת במדי הגברת הזקנה, אך הוא לא נהנה מזמנו בטורינו לאחר שאוהדי הקבוצה הפנו לו גב לאחר שהציע לפאולו דיבאלה לעזוב את הקבוצה, כדי שיוכל להשתפר.




בנוסף, סרטון של גונזאלו היגוואין הסעיר את הרשתות החברתיות, לאחר שהחלוץ נצפה אומר: "היה לי העונג לשחק עמך. אני מאחל לך בהצלחה לאן שלא תפנה, ואני מקווה שדרכנו יצטלבו שוב בעתיד". הסרטון הורד מהרשת זמן קצר לאחר שפורסם. אלבס ניסה לצנן את השמועות סביב הסרטון של היגוואין וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אל תפרסמו שטויות. פיפיטה שלח את הסרטון לתכנית טלוויזיה בה התראיינתי. אתם עושים עבודה גרועה".


כידוע, פפ גווארדיולה מחפש אחר מגן ימני זמן מה, לאחר עזיבתו של פבלו זאבלטה את הקבוצה התכולה. סיטי הביעו עניין במגנה של טוטנהאם, קייל ווקר, אך תג המחיר בסך 40 מיליון פאונד, מונע כרגע מהעסקה לצאת לפועל.  אופציית הגעתו של אלבס קורצת למאמן מנצ'סטר סיטי, לאחר שיתפו פעולה בצורה מוצלחת בתקופתם המשותפת בברצלונה בסוף העשור הקודם.

No fare merda anche, pipa a mandato un video per me in un programma di televisione…. na fare mal il vostro lavori per favore.

— Daniel Alves (@DaniAlvesD2) June 17, 2017

במידה ואלבס לא הסתפק במריבה עם אוהדי יובנטוס, כעת הברזילאי נקלע לריב עם בתו של דייגו מראדונה. לפני מספר ימים התראיין המגן ובין היתר נשאל על ההשוואה בין ליונל מסי והאליל הארגנטינאי: "אתם רוצים להשוות בין מסי למראדונה? אי אפשר להשוות ביניהם. בכמה תארי בלון ד'אור מראדונה זכה?" אלבס המשיך לעקוץ כשהצהיר: "לא הייתי מתגאה בזכייה בגביע העולמי בעזרת יד האלוהים. לא אוכל לספר לבני שזכיתי כך במונדיאל".


בתו של מראדונה, דאלמה, לא נשארה חייבת, והיום (שבת) הגיבה בטוויטר על אמרותיו של אלבס: "באמת אי אפשר להשוות בין מסי ומראדונה, זו שאלה לאנשים בורים". בתו של מראדונה המשיכה ושאלה: "הייתה לך את ההזדמנות לראות את הגול הנוסף שאבא שלי הבקיע?". לסיום הכריזה: "אבא שלי לעולם לא טען שהוא מודל לחיקוי".

Como lo critico mucho a mi papá , tmb lo defiendo y así será SIEMPRE! Ojalá @DaniAlvesD2 tenga un segundo para leerme! pic.twitter.com/wxkjhDP5OE

— Dalma Maradona (@dalmaradona) June 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי