מתכוננים ליום שאחרי רוני: קאריק ופוגבה מועמדים לסרט הקפטן

וויין רוני
וויין רוני | צילום: AFPׂ

באנגליה טוענים כי מלך שערי מנצ'סטר יונייטד יאבד את הסרט בעונה הקרובה, ואברטון מנהלת מאבק על שירותיו עם מספר קבוצות סיניות

(גודל טקסט)

עידן ויין רוני במנצ'סטר יונייטד קרוב לסיום. "הסאן" כתב הבוקר (שישי), שז'וז'ה מוריניו כבר מתכונן ליום שאחרי מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, והוא מכין חלופות לתפקיד הקפטן, כשאת השמות מובילים מייקל קאריק, פול פוגבה ואנדר הררה.

רוני בן ה-31 מצידו היה שמח להישאר, אך רוצה גם לקבל דקות משחק מה שהוא מתקשה לקבל תחת הפורטוגלי. החלוץ הגיע שלושה שבועות לפני פתיחת האימונים למתחם הקבוצה בקרינגטון, וכבר החל להתאמן באופן פרטי על מנת להיות מוכן לתחילת העונה.
 

מקורות בסביבת השדים האדומים סיפרו: "ויין יאבד את סרט הקפטן בכל מקרה בעונה הבאה, מוריניו מתלבט בין קאריק שנמצא במועדון הכי הרבה זמן, לבין פוגבה שהפך למנהיג של מנצ'סטר יונייטד". מי שמנהלות מאבק על שירותיו של החלוץ הוותיק הן קבוצת נעוריו אברטון, ומספר קבוצות מהליגה הסינית.


ויין רוני על הספסל. פוזה מוכרת העונה

ויין רוני על הספסל. פוזה מוכרת העונה


חוזהו של רוני יסתיים בסוף העונה הבאה, וכעת הוא מתלבט האם להישאר לעונת פרידה מהמועדון עימו הוא כל כך מזוהה, או להמשיך כבר עכשיו להרפתקה הבאה שלו. באנגליה טענו שצוות האימון של הקבוצה מעריכים מאוד את "האגדה" כלשונם, אך מעוניינים לתת למנהיגים החדשים שהוכיחו את עצמם העונה הזדמנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי