עושים שוק: ארסנל לא תמכור את ביירין, ליון אישרה מו"מ על לקאזט

הקטור ביירין
הקטור ביירין | AFP

בעלי ארסנל הודיע למגן שלא יימכר לברצלונה, המועדון הצרפתי אישר שיחות עם ארסנל. וגם: יורנטה מועמד לצ'לסי, גאביגול לפורטו, קאליניץ' מבוקש, האדרספילד שברה שיא מועדון ומונצ'י מחפש רכש

(גודל טקסט)
חלון ההעברות נמשך אל עוד יום. השמועות, ההחתמות והפנים החדשות. הכל כאן בספורט1.


רשמי

*מארסיי הודיעה רשמית על החתמתו של חלוץ מונאקו ואלר ז'רמן.

IT'S OFFICIAL! @ValereGermain is new #OM player. Welcome!

➡️ https://t.co/10FmWsrBxhpic.twitter.com/B2NwT5eH1n

— Olympique Marseille (@OM_English) June 24, 2017


*ווטפורד החתימה את קשר נבחרת אנגליה עד גיל 21, וויל יוז. השחקן בן ה-22 מגיע לצרעות מדרבי קאונטי, מהצ'מפיונשיפ.

HUGHES: More details on the #watfordfc signing of @wjhughes19 on a five-year deal here: ➡️https://t.co/TCThmGZAjupic.twitter.com/TyXRJyGq0g

— Watford FC (@WatfordFC) June 24, 2017
*העולה החדשה לפרמייר-ליג האדרספילד החתימה את חלוץ פורטו, לורן דפואטר עד 2019. הבלגי לא הרבה לשחק בעונה החולפת והאדרספילד תשלם עבורו סכום שיהווה שיא עבור המועדון. ההערכות מדברות על 15 מיליון יורו.


Porto's Depoitre joins Huddersfield for club-record fee https://t.co/hNjbSwCMqPpic.twitter.com/ftkatflPnd

— Goal (@goal) June 23, 2017

*פיורנטינה סיכמה עם חלוץ פרטיזן בלגרד, דושאן ולהאוביץ' בן ה-19 לחמש שנים. הוא יעבור בדיקות ויחתום על חוזהו. החלוץ בן ה-17 נחשב לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הסרבי.


*אייבר החתימה את שוער אלקורקון מרקו דמיטרוביץ' עבור 700 אלף יורו לארבע שנים.


OFFICIAL: Eibar have signed goalkeeper Marko Dmitrovic from Alcorcon for £700k on a four-year contract. pic.twitter.com/KxqF3HJWuS

— TransferNewsCentral (@TransferNewsCen) June 24, 2017


שמועות
*לפי "מירור", אחד מבעלי ארסנל סטן קרונקי התקשר להקטור ביירין כדי להודיע לו באופן אישי שלא יימכר לברצלונה הקיץ


*ב"גאזטה" דווח שמונצ'י מעוניין להחתים ברומא את שוער ולנסיה דייגו אלבש.


*נשיא ליון ז'אן מישל אולאס אישר שהמועדון מנהל מו"מ עם ארסנל על אלכסנדר לקאזט, אך הודה שהעסקה לא תצא לפועל כל כך מהר: "אני לא ממהר למכור את לקאזט לארסנל כי אתלטיקו מדריד שתוכל לרכוש אותו בראשון בינואר מוכנה להציע עליו 65 מיליון, ובהנהלת ארסנל מודעים לזה שיצטרכו להיות בטווח הזה. לא ניתן לשחקן איכותי כזה לעזוב ללא מחליף".


*מי שעשוי להחליף את לקאזט בליון הוא חלוץ ריאל מדריד, מריאנו דיאס. לפי "מארקה"  שני המועדונים כבר נמצאים בשיחות על העברתו של הדומיניקני בן ה-23, שהקבוצה הצרפתית צפויה לשלם עשר מיליון יורו על 60% מכרטיסו.


* "מונדו דפורטיבו" הספרדי מפרסם שסביליה עשויה להחזיר לשורותיה את סטבן יובטיץ' ואבר באנגה מאינטר. נשיא המועדון, חוסה קסטרו אמר: "אנחנו מנסים להשאיר את יובטיץ', אבל זה תהליך ארוך. אנו מעוניינים בבאנגה והחלנו בשיחות".


*דיווחים בצרפת טוענים שפ.ס.ז' שינתה כיוון וכעת היא מעוניינת לצרף את גארת' בייל. למועדון הצרפתי נמאס מהקשיים בעסקת קיליאן אמבפה, שבדרך לריאל מדריד, והם מעוניים לצרף את הוולשי.


*האם מנצ'סטר יונייטד תצרף את ראג'ה נאינגולאן? קשר רומא, כך לפי דיווחים ברחבי אירופה, קיבל הצעה מהשדים האדומים לפיה הוא ישתכר 7.5 מיליון יורו לעונה.



נאינגולאן. גם קונטה וצ'לסי הוזכרו כמי שישמחו לקלוט אותו (Gettyimages)


*דיווחים באיטליה על מאבק בין מילאן ואינטר על כוכב פיורנטינה, ניקולה קאליניץ' הקרואטי. החלוץ נתן לנציגיו לערוך פגישות עם נציגי שתי הקבוצות.


*מי שבדרך לעזוב את אינטר הוא גאביגול שמאוכזב ממעמדו. לפי סוכנו הוא קרוב להשלים מעבר לפורטו שטיפחה לא מעט חלוצים בעבר.


*"דיילי סטאר" האנגלי מדווח על כך שצ'לסי סימנה את פרננדו יורנטה הוותיק כמחליף של מיטשי בטשוואיי שצפוי להיפרד מאלופת אנגליה.


*ב"אס" מדווח שבטיס מעוניינת לשאול את קשר ריאל מדריד ונבחרת ספרד הצעירה מרכוס יורנטה. גם אלאבס בה שיחק הקשר בעונה הנוכחית בתמונה.


*שחקן נוסף בו מעוניינים בבטיס הוא שחקן פיורנטינה כריסטיאן טייו, שעשוי לחזור לליגה הספרדית בה שיחק בעבר במדי ברצלונה.


*טוטנהאם מתכוננת לעזיבה של קייל ווקר למנצ'סטר סיטי ותציע חוזה של חמש עונות לקיראן טריפייר שמשמש כמגן המחליף אך קיבל לא מעט קרדיט ממאוריסיו פוצ'טינו.


*החלוץ הניגרי לארי קאיודה, אקס מכבי נתניה שכבש אשתקד 17 שערים באוסטריה וינה נמצא בדרכו לצסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו עבור חמישה מיליון יורו. שדרוג יוקרתי, לא?


Everton boss Ronald Koeman is plotting a move for Andre Gray as striker enters final 12 months of his Burnley deal. (Source: Daily Mirror) pic.twitter.com/YRkm0HjXvW

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) June 24, 2017

*חלוץ ברנלי אנדרה גריי עשוי לעבור לאברטון כשרונאלד קומאן מחזר אחריו. החלוץ נכנס לשנה האחרונה בחוזהו כך שאם ברנלי תרצה להרוויח היא תיאלץ ככל הנראה להיענות להצעות. 


*רומא מנסה לסגור רכש שני לקיץ. המגן ההולנדי בן ה-22 ריק קארסדרופ מפיינורד מתקרב למועדון על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו.


  *הקשר הצרפתי המבטיח לונרצו קלגארי עשוי לעזוב את פאריס סן ז'רמן לטובת זניט של רוברטו מנצ'יני כך דווח ב"גאזטה דלו ספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי