עושים שוק: אתלטיקו מדריד בעקבות זלאטן, טראורה הוצג בליון

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

וגם: ז'רמיין חתם במארסיי, שחושקת באורלנדו סה, פרנק דה בור יאמן את קריסטל פאלאס, צ'אלהונוגלו בדרך למילאן והאם ארסנל וסיטי בדרך לעסקת השנה?

(גודל טקסט)
עוד יום של חלון ההעברות בעולם יצא לדרך. רגע לפני שהקבוצות הבכירות בעולם פותחות רשמית את העונה ומתחילות את אימוניהן, כל המשאים והמתנים, השמועות וההחתמות. הכל כאן.


רשמי

*הבלם דייגו יורנטה בן ה-23 ששיחק אשתקד במלאגה כמושאל מריאל מדריד, חתם בסוסיאדד לחמש שנים.


OFFICIAL: Diego Llorente has joined Real Sociedad for an undisclosed fee, signing a five-year contract with the club. pic.twitter.com/uJ2Fq0vkje

— RMadrid Edition (@RMadridEdition) June 26, 2017

*מיינץ הודיעה על החתמתו של קינן קודרו לארבע עונות בקבוצה. החלוץ הבוסני בן ה-23 מגיע לגרמניה מאוסאסונה.

DONE DEAL: Bosnian international Kenan #Kodro has signed a four-year deal with #Mainz05

The 23-year-old striker arrives from @CAOsasunapic.twitter.com/eFAFToMXvl

— Mainz 05 English (@Mainz05en) June 26, 2017

*ברטראנד טראורה
, חתם בליון. השחקן, שהיה תחת חוזה בצ'לסי אך היה מושאל לאייאקס בעונה החולפת, כבש תשעה שערים ב-24 הופעות. תג מחירו עמד על 20 מיליון יורו.

OFFICIAL: Bertrand Traore joins Lyon from Chelsea! pic.twitter.com/zaesWTMddX

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 26, 2017

*קלאודיו ראניירי הוצג רשמית כמאמנה של נאנט. המאמן האיטלקי, שפוטר במהלך העונה מלסטר, אמר: "המוטיבציה שלי, התשוקה שלי, והאהבה שלי לכדורגל חזקים מאוד". המאמן מעוניין להתאחד עם קשרו מלסטר פאפי מנדי ועם הקשר ששייך לרומא וויליאם וויינאקר.


#BenvenutoMisterpic.twitter.com/qyXfIsi1w3

— FC Nantes (@FCNantes) June 26, 2017





* פיינורד רכשה את הקשר ז'אן פול בואטיוס, אקס באזל שבעונה האחרונה הושאל לגנק. הוא חתם עד 2020.

De handtekening onder het contract tot 2020 staat… Jean-Paul Boëtius is weer officieel Feyenoorder! ⚪️#WelkomThuis#Feyenoordpic.twitter.com/tDO9V9ZaSu

— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) June 26, 2017


* בוכום הודיעה על צירופו של דנילו סוארס, שעזב את הופנהיים וחתם לשלוש שנים

DONE DEAL: VfL Bochum have confirmed the signing of Danilo Soares on a three-year deal from Hoffenheim.

(Via @VfLBochum1848eV) pic.twitter.com/zGVZ8qFqqD

— Squawka News (@SquawkaNews) June 26, 2017


* חלוצה של מונאקו ואלר ז'רמיין (27) חתם במארסיי עד 2021.


ואלר ז'רמיין (טוויטר)
ואלר ז'רמיין (טוויטר)


* קריסטל פאלאס מינתה את פרנק דה בור למאמן הקבוצה. המאמן ההולנדי שזכה להצלחות באייאקס, אך נכשל באינטר, פותח פרק חדש בקריירה באנגליה. (לידיעה המלאה)

@FdeBoerofficial: "Crystal Palace is a club that can still grow further. I've done my homework on the players." #deBoerIsOurspic.twitter.com/POuRSf9mla

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) June 26, 2017
שמועות
*ליברפול דחתה הצעה בסך 11 מיליון יורו מנאפולי על אלברטו מורנו. סביליה, מילאן ואינטר הביעו עניין במגן,  שיעלה לא פחות מ-30 מיליון פאונד.


*בנו של זיזו, אנזו זידאן, עשוי לעבור בהשאלה לדפורטיבו אלאבס. החלוץ הצעיר, ששיחק העונה בריאל מדריד ב', חתום בבלאנקוס עד 2012 ויעבור במטרה לצבור דקות משחק.


*"מונדו דפורטיבו" הספרדי  מדווח שחאמס רודריגס עשוי לעבור בהשאלה למילאן. הרוסונרי אינם מעוניינים לשלם 75 מיליון יורו על קשר הבלאנקוס, אך כן ירצו להשאילו עם אופציה לרכישה.


*לאחר שנודע שארסנל ואינטר מתעניינות בארדה טוראן, היום (שני) פורסם בספרד שבשיקטאש מציעה 30 מיליון יורו על השחקן. גם גלאטסראיי ופנרבחצ'ה בודקות אפשרות לצירופו של קשר ברצלונה.


*"פוטבול אספניה" הספרדי טוען שאתלטיקו מדריד עשויה לצרף את זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ השבדי בן ה-35, שוחרר מחוזהו במנצ'סטר יונייטד, ויכול להגיע כשחקן חופשי.


*הקאן צ'אלהונוגלו בדרך לחתום במילאן, כך מדווח אתר "בילד" הגרמני. סוכנו של  קשרה של באייר לברקוזן כבר בשיחות מתקדמות עם הרוסונרי:"אני מאשר שיש מגעים עם מילאן". הטורקי צפוי לעלות כ-30 מיליון יורו.


* נמניה מאטיץ' נרכש על ידי ז'וזה מוריניו כאשר אימן את צ'לסי, וכעת הסרבי עשוי להצטרף אל "המיוחד" גם במנצ'סטר יונייטד. ב"גארידן" נכתב שהשדים האדומים ישלמו עבורו 40 מיליון יורו והוא יעבור בדיקות רפואיות תוך 48 שעות. טיימואה בקאיוקו אמור להיות מחליפו ויצטרף תמורת 35 מיליון ליש"ט.

BREAKING: Manchester United will complete the signing of Nemanja Matic this week. Fee £40m. Medical in the next 48 hours. [Guardian] pic.twitter.com/Gos6S5W9cj

— FourFourTweet (@FourFourTweet) June 26, 2017


* אקס מכבי תל אביב אורלנדו סה, חלוץ סטנדרד ליאז' בשנה האחרונה, מועמד למארסיי הצרפתית שמוכנה להשקיע ברכישתו כחמישה מיליון יורו. חוזהו בבלגיה מסתיים ב-2019, כך לפי ה"פראנס פוטבול" שפרסם את הידיעה.


* ליברפול סירבה להצעה על סך 11 מיליון יורו מנאפולי עבור המגן הספרדי אלברטו מורנו.


* לפי ה"דיילי מירור", אלכסיס סאנצ'ס עדיין לא החליט על עתידו. הקשר שמסיים את חוזהו בארסנל בקיץ הבא זכה למספר הצעות ממועדונים מובילים כגון מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן, וכעת בממלכה טוענים כי ארתורו וידאל, קשר באיירן שנמצא בימים אלו עם סאנצ'ס בנבחרת צ'ילה המשתתפת בקונפדרציות, לוחץ עליו לחבור אליו בגרמניה.



וידאל וסאנצ'ס השבוע בנבחרת. בעונה הבאה בבאיירן? (AFP)


* בהמשך לדיווח שלעיל בנוגע למעבר אפשרי של אלכסיס סאנצ'ס לבאיירן, ב"דיילי סטאר" נטען כי הצ'ילאני עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי תמורת סרחיו אגוארו.


* הדיווחים על מעבר אפשרי של אלכס סנדרו מיובנטוס לצ'לסי עולים מדרגה. לטענת "מטרו" הברזילאי בן ה-26 הסכים לעבור לבלוז ויימכר תמורת 61 מיליון ליש"ט. ב"דיילי אקספרס" נכתב שגם רומלו לוקאקו מאברטון, וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון וטיימואה בקאיוקו ממונאקו עשויים לחתום בקיץ שיעלה לרומן אברמוביץ' 240 מיליון ליש"ט.




לוקאקו. צ'לסי לא מוותרת על האפשרות להחזירו (Gettyimages)


* אברטון הציעה 30 מיליון ליש"ט על האיסלנדי גילפי סיגורדסון, אך סוונזי דחתה את ההצעה על הסף. נטען כי לסטר מתכוונת להציע עבורו 40 מיליון ליש"ט.


* "רקורד" הפורטוגלי פרסם הבוקר שרנאטו סאנצ'ס בן ה-19, קשר באיירן מינכן, הבהיר כי אין בכוונתו לעבור למנצ'סטר יונייטד, אלא להישאר בשורות אלופת גרמניה.


* יובנטוס צפויה לפנות לסאות'המפטון בניסיון לרכוש את המגן הפורטוגלי סדריק סוארס. לפי ההערכות הגברת הזקנה תציע כ-15 מיליון ליש"ט.

 


* מאמן רומא החדש אוסביו די פרנצ'סקו לוחץ על הנהלת הג'אלורוסי לצרף את חלוץ סאסואולו דומניקו ברארדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי