עושים שוק: ברצלונה בעקבות סדריק, קרסדרופ חתם ברומא

סדריק סוארס
סדריק סוארס | AFP

המגנים מבוקשים ביבשת. וגם: סוכנו של קורטואה מאשר משא ומתן עם ריאל, בוריני לקראת חתימה במילאן וג'ון טרי עשוי לרדת לצ'מפיונשיפ

(גודל טקסט)
עוד יום של חלון ההעברות בעולם יצא לדרך. רגע לפני שהקבוצות הבכירות בעולם פותחות רשמית את העונה ומתחילות את אימוניהן, כל המשאים והמתנים, השמועות וההחתמות. הכל כאן.


רשמי
*המגן הימני ההולנדי ריק קרסדרופ בן ה-22 עזב את אלופת הולנד פיינורד וחתם לחמש עונות ברומא עבור 17 מיליון יורו.


#Karsdorp indosserà la maglia numero 26 #ASRomapic.twitter.com/5fkYGSbCMd

— AS Roma (@OfficialASRoma) June 28, 2017

בפטימי גומיס חתם בגלאטסראי וכבר בטיסה מיהר להעלות תמונה נרגשת בחשבון האינסטרגם שלו. החלוץ בן ה-31, שסיים עונת שיא במארסיי עם 20 שערי ליגה ב-31 הופעות, עבר לקבוצה הטורקית מסוונזי אליה היה שייך. הוא גדל בסנט אטיין, עבר לליון לפני שהגיע לאנגליה ומשם כאמור נחת במארסיי. יש לו שלושה שערים ב-12 הופעות במדי הטריקולור, כולל במשחק הבכורה שלו.


 

Turk hava yollari île İstanbul a yolculuk baslamistir @turkishairlines Départ pour İstanbul merci pour l accueil Turkish Airlines Lyon @galatasaray 

A post shared by Le Baranne (@bafetimbigomis) on 



* ברצלונה הודיעה כי הכישרון הצעיר קרלס אלניה בן ה-19 האריך את חוזהו בקבוצה עד 2021. אם אלנייה יעלה מסגל ברצלונה ב בו הוא נמצא כעת לסגל הראשון, סעיף השחרור שלו יעמוד על 75 מליון יורו.


*המו"מ בין פ.צ קלן לטיאנג'ין קואנג'יאן פוצץ, כך הודיעו הגרמנים, והמשמעות היא שאנטוני מודסט יישאר בבונדסליגה בשלב זה.


* ויקטור פישר עזב את מידלסברו, וחתם במיינץ הגרמנית לארבע השנים הבאות.

DONE DEAL: Viktor Fischer has joined Mainz from Middlesbrough after signing a four-year deal, for an undisclosed fee.

(via @Mainz05en) pic.twitter.com/f2VEy7uxcQ

— Squawka News (@SquawkaNews) June 28, 2017



*דארמשטאט ירדה לבונדסליגה השניה, ומרסל הלר שסיים את חוזהו בקבוצה הקטנה ממרכז גרמניה חתם באוגסבורג לשנתיים.


*המבורג הודיעה על החתמתו של הבלם קיריאקוס פאפאדופולוס לשלוש שנים לאחר ששילמה כ-6 מיליון יורו ללברקוזן תמורתו. היווני למעשה נשאר בקבוצה אליה כבר הושאל בינואר ואף הספיק לרשום 15 הופעות ושני שערים כולל אחד נגד לברקוזן.

That's right, he's ours Kyriakos #Papadopoulos has officially signed a contract with #HSV until 2020! nurderHSVpic.twitter.com/HM6KgxyP0a

— Hamburger SV (@HSV_English) June 28, 2017


* ווטפורד האריכה את חוזהו של קרייג קאת'קרט בארבע שנים והמגן ישחק בצרעות עד יוני 2021.

…and here's why! 

Delighted to announce Craig Cathcart has signed a new four-year deal with #watfordfc.

Info ➡ https://t.co/MpgibVDecVpic.twitter.com/vezxUoMeml

— Watford FC (@WatfordFC) June 28, 2017


שמועות
*דווח ב"סאן" טוען שברצלונה הגישה הצעה של 15 מיליון ליש"ט עבור מגן נבחרת פורטוגל וסאות'המפטון סדריק סוארס. המגן בן ה-25 עשוי להגיע לבירת קטאלוניה במקום הקטור ביירין שהעסקה עימו לא יוצאת לפועל. גם יובנטוס בתמונה.


*מילאן בפני רכש מסקרן. חלוץ סנדרלנד פאביו בוריני, אקס רומא וליברפול נחת במילאנו לקראת בדיקות וחתימה במדי הרוסונרי. 


#Calciomercato | #Milan, #Borini è arrivato a Malpensa: le foto https://t.co/SsoXFWrrfp

— Gianluca Di Marzio (@DiMarzio) June 28, 2017



*סוכנו של טיבו קורטואה אישר שמתנהלים מגעים בינו לבין ריאל מדריד בקשר לשוער בלגיה וצ'לסי. "הסאן" מצטט את הסוכן כריסטוף הנרוטי  שגילה: "טיבו מעניין את כל המועדונים הגדולים ביבשת וכן זה כולל גם את אלופת אירופה". הבלוז מעוניינים להאריך את חוזהו של השוער,  שחתום אצלם עד 2020, אבל הבלגי דחה את כה את כל ההצעות שהוגשו לו.


*בבלגיה מדווחים שדולי מנגה, אקס הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד, מועמד להצטרף למוסקרון הבלגית. השחקן, כידוע, לא כבש אף שער במהלך התקופה שלו בישראל.



לא כבש אך יתקדם? (דני מרון)

* דיווח ב-ESPN: ווסלי סניידר צפוי לעזוב את גלאטסראיי ונראה כי הוא בדרכו ללוס אנג'לס פ.צ, שתחל רשמית להשתתף בליגת ה-MLS בארה"ב במארס 2018. לסניידר בן ה-33 הוצעו 3.5 מיליון דולר לעונה כדי לעבור לקליפורניה, ומסתמן כי אם המהלך ייצא לפועל הוא יסיים את שנת 2017 בטורקיה ויעזוב בתחילת 2018. חוזהו באיסטנבול מסתיים בקיץ הבא. עבור לוס אנג'לס זהו יכול להיות השחקן המשמעותי הראשון שיצטרף, כפי שעשתה ל.א גלאקסי בזמנו עם דייויד בקהאם שפתח את הדלת לכוכבים רבים שהגיעו אחריו.



סניידר. דייויד בקהאם של לוס אנג'לס פ.צ? (Gettyimages)


* הסאן פרסם שג'ון טרי יחתום בשבת רשמית באסטון וילה מהצ'מפיונשיפ ובכך יסיים את הקריירה המפוארת שלו בצ'לסי שנמשכה 19 עונות. בבלם נבחרת אנגליה לשעבר התעניינו גם ווסט ברומיץ', סוונזי ובורנמות' אבל אף אחת לא הסכימה לשלם לטרי בן ה-36 סכום של 3 מיליון ליש"ט לעונה.


* האם פייר אמריק אובימיאנג הוא הכוכב הגדול הבא בליגה הסינית? על פי בילד חלוץ דורטמונד קיבל הצעה לחוזה לחמש שנים מטיאנג'ין קוואנג'יאן תמורת 30 מיליון דולר לעונה, שתציב אותו ברשימת חמשת המשתכרים הכי גבוהים בעולם. בקוואנג'יאן, המדורגת כעת במקום השישי (מקום מתחת לגוואנגז'ו RF של ערן זהבי), משחקים הבלגי אקסל ויטסל והברזילאי אלשנדרו פאטו תחת המאמן פאביו קנאברו. השוורצגלבן אמורים לקבל 80 מיליון יורו עבור החלוץ הגבונזי.


* ארסנל הצטרפה לטוטנהאם במירוץ אחרי תומא למאר והציעה למונאקו 30 מיליון ליש"ט עבור הקשר. במקביל הדיילי מייל טוען כי התותחנים מוכנים להציע למסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס בונוס של 20% מסך המשכורת שלהם בחוזה החדש, אם ארסנל תסיים במקומות 4-1. הקשר הגרמני והחלוץ הצ'יליאני חתומים במועדון רק עד תום העונה הנוכחית וסירבו עד כה להאריך חוזה.


*סוונזי העלתה את הצעתה על קשר לאס פלמאס רוקה מסה ל-13 מיליון יורו ומקווה שהסכום החדש ינחית את הספרדי בן ה-28 באנגליה.





*טוטנהאם מוכנה להכפיל את שכרו של הבלם טובי אלדרווילד ולהעמיד על 100 אלף ליש"ט לשבוע, כפי שמשתכרים הארי קיין והוגו לוריס, ולהאריך את חוזהו עד 2020. הסאן מדווח שהבלגי מחוזר על ידי אינטר והתרנגולים יעשו הכל כדי להשאיר אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי