נשיא ליון אישר: אלכסנדר לקאזט עובר לארסנל

לקאזט
לקאזט | צילום: Gettyimages

באנגליה מפרסמים שהתותחנים ישברו את שיא המועדון ויצרפו את החלוץ תמורת 46 מיליון ליש"ט, לאחר שנשיא המועדון מצרפת אישר כי כל הפרטים סוכמו

(גודל טקסט)

 אלכסנדר לקאזט נמצא על הכוונת של ארסן ונגר כבר מהעונה שעברה, ונראה שסוף-סוף הוא הצליח לשים עליו את היד ולצרפו לארסנל. נשיא ליון, ז'אן-מישל אולאס, אישר ל"טלגרף" האנגלי כי כל הפרטים סוכמו והחלוץ יגיע ביממה הקרובה ללונדון כדי לחתום רשמית ולהפוך לתותחן.

ארסנל וליון מנהלות מו"מ על החלוץ בן ה-26 כבר מהעונה שעברה, אז כאמור לא הצליחו להגיע להסכמה, וכעת הצרפתים יקבלו תמורת החלוץ שהצטרף למחלקת הנוער של המועדון כשהיה בן 12 בלבד לא פחות מ-46 מיליון ליש"ט, כאשר בונוסים שונים עשויים להגדיל את סכום המכירה ל-52 מיליון ליש"ט.

לקאזט כבר היה בדרכו הבטוחה לאתלטיקו מדריד, הוא בעצמו טען כי ישמח לעבור לקולצ'ונרוס, אולם עונש איסור ההעברות שהוטל על הקבוצה סלל את דרכו לארסנל. גם נשיא ליון אמר במהלך הקיץ כי אתלטיקו מוכנה לשלם עבורו כ-60 מיליון יורו, במטרה להלחיץ את התותחנים. אתלטיקו אף סיכמה עם דייגו קוסטה על חזרתו, הוא יוכל לשחק רק מינואר 2018 כמובן, מה ששכנע בסופו של דבר את לקאזט לעזוב את ליון לטובת לונדון.


לקאזט. יעזוב את ליון לראשונה מאז 2003 (AFP)

נשיא ליון אף סיפר כי הצעתה הראשונה של ארסנל על לקאזט עמדה על 39 מיליון ליש"ט, אולם הבהיר כי בסכום שכזה לא היה מעז למכור את כוכבו הגדול ביותר בשנים האחרונות, מי שכבש מעל 20 שערי ליגה בכל אחת משלוש העונות האחרונות. בסך הכל הוא הבקיע 129 פעמים ב-275 הופעות בליון מאז 2010. עבור ארסנל יהיה זה שיא מועדון, לאחר שעד כה השחקן היקר ביותר שהצטרף לקבוצה היה מסוט אוזיל, שהגיע בקיץ 2013 תמורת 42.5 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי