לקאזט עבר בדיקות רפואיות בארסנל, יחתום לחמש שנים

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | ציילום: Gettyimages

חלוץ ליון הגיע ללונדון ויחזק את החוד של התותחנים תמורת כ-50 מיליון ליש"ט. במועדון מקווים להגיע להכרעה בנוגע לעתידם של ביירין וסאנצ'ס ביומיים הקרובים. ז'ירו עשוי לעבור לאברטון או ווסטהאם

(גודל טקסט)

ארסנל צפויה להכריז בשעות הקרובות על החתמתו של חלוץ ליון אלכסנדר לקאזט לחמש שנים לאחר שהבדיקות הרפואיות עברו בהצלחה. הצרפתי יירכש בסכום שיא של 44 מיליון ליש"ט, שעם בונוסים נוספים יכול להגיע ל-50 מיליון ליש"ט. התותחנים מקווים שלקאזט יוכל לשחק איתם כבר במסע המשחקים באוסטרליה וסין. 

במקביל, במחזיקת הגביע האנגלי עוסקים בגורלם של שניים מכוכבי הקבוצה שרוצים לעזוב, המגן הקטור ביירין והחלוץ אלכסיס סאנצ'ס. עתידם של השניים יוכרע ככל הנראה ב-48 השעות הקרובות לאחר שלפי דיווחים המנג'ר ארסן ונגר אמור להיפגש איתם לשיחות מכריעות.


ונגר רוצה לנקות את השולחן לפני שיכריז על בואו של לקאזט, שיהיה הרכש הכי יקר של התותחנים אי פעם. ביירין רוצה לפי הדיווחים לעזוב לברצלונה, אבל בארסנל לא רוצים לתת לו ללכת לאחר שרק בנובמבר האחרון שדרגו את חוזהו לשש וחצי שנים נוספות.


ביירין וסאנצ'ס. עתידם יוגרע ביומיים הקרובים (Gettyimages)

המאבק הקשה יותר יהיה נגד אלכסיס סאנצ'ס, שחוזהו מסתיים בקיץ 2018. מנצ'סטר סיטי או באיירן מינכן רוצות את החלוץ הצ'ילאני ואם ונגר יכריח אותו להישאר גם בשנה האחרונה של חוזהו, הוא עשוי לקבל שחקן כבוי שלא ירצה לשחק בנוסף להפסד כספי גדול מאוד של סכום ההעברה. במועדון עקרונית לא למכור יותר כוכבים שלה לקבוצות אחרות בפרמיירליג, אבל בלית ברירה המנג'ר הצרפתי עלול להפר את ההבטחה.

שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא הקשר מסוט אוזיל שחוזהו מסתיים בקיץ הבא. הכוכב הגרמני דורש כ-300 אלף ליש"ט לשבוע, אבל בקבוצה מאמינים שיישאר בלונדון גם בגלל שלא קיבל למעשה אף הצעה עד כה.


ז'ירו כנראה יעזוב, ואוזיל? (Gettyimages)

אוליביה ז'ירו עשוי לעזוב לווסטהאם או אברטון שרוצות אותו, למרות שהוא מעדיף לעבור לצרפת שם מעוניינות בו ליון ומארסיי, אך לא תוכל לשלם לו שכר שבועי של 120 אלף ליש"ט. הפטישים והטופיז לעומת זאת, מוכנים לשדרג את שכרו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי